اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مشاور امور ایثارگران شهردار کرج خبر داد

برگزاری همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس در البرز

خبرگزاری فارس: مشاور امور ایثارگران شهردار کرج از برگزاری همایش هشت سال دفاع مقدس در استان البرز خبر داد.

برگزاری همایش یادگاران هشت سال دفاع مقدس در البرز

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، برزو کلانتری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس یکی از مهم‌ترین وظایف ما در قبال شهدا است.

وی ادامه داد: با برگزاری این همایش‌ها می‌توانیم اهداف و آرمان‌های شهدا را به نسل امروز معرفی کرده و آنان را بیش‌تر با رشادت‌های آنان در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا نماییم.

این مسئول با تأکید بر اینکه دشمنان در نظر دارند تا نسل امروز را از آرمان‌های انقلاب و اهداف شهدا دور نگه دارند افزود: باید با برگزاری نشست‌های تخصصی و اجرای برنامه‌های فرهنگی نوجوانان و جوانان امروز را با اهداف و آرمان‌های شهدا آشنا سازیم.

وی ادامه داد: رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس با رشادت و از خود گذشتگی در برابر دشمنان تا بن‌دندان مسلح ایستادگی کردند و اجازه ندادند ذره‌ای از خاک کشور به دست بیگانگان بیفتد.

این مسئول گفت: ما هر چه داریم از رشادت‌ها و از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی افزود: جنگ برای ما ارمغان‌های بسیار زیادی را به همراه داشت لذا باید قدر این مهم را دانسته و نسل امروز را بر حفظ این ارزش‌ها موظف گردانیم.

کلانتری افزود: دست‌یابی به بسیاری از علوم و رسیدن به فناوری‌های جدید نیز نتیجه از خود گذشتگی‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس است.

وی با اعلام اینکه این همایش با همکاری شهرداری، سپاه، بنیاد شهید و استانداری البرز برگزار می‌شود،‌ گفت: در این همایش علاوه بر مسئولان کشوری، استانی و شهرستان، جانبازان، ایثارگران و خانواده‌های شهدای استان البرز نیز حضور دارند.

کلانتری ادامه داد: این همایش برای چهاردهمین سال است که در استان البرز برگزار می‌شود و یادگاران هشت سال دفاع مقدس استان البرز گردهم می‌آیند.

مشاور امور ایثارگران شهردار کرج یادآور شد: طبق برنامه‌ریزی مقرر شده است که در روز 28 اردیبهشت ساعت 10 صبح این همایش در محل حسینیه کانون فرهنگی سپاه کرج برگزار شود.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول