اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس روز ارتش را گرامی داشت

خبرگزاری فارس: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در بیانیه‌ای روز ارتش جمهوری اسلامی ایران را به محضر فرماندهی کل قوا و دلاورمردان ارتش اسلام تبریک گفت.

اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس روز ارتش را گرامی داشت

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز، در این بیانیه که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در استان البرز قرار گرفته آمده است، در سی و سومین سال تولد انقلاب اسلامی ایران، ارتش جمهوری اسلامی با اقتدار به مولا و رهبر خویش در حالی بیست و نهم فروردین‌ماه را جشن می‌گیرد که پر صلابت، ولایت‌مدار و حماسی‌تر از سال‌های گذشته با تکیه بر ایمان و دانش بومی در همه عرصه‌ها داخلی و بین‌المللی  حضوری پررنگ‌تر دارد.

بی‌شک اقتدار کنونی ارتش جمهوری اسلامی ایران مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و بزرگ مردان آزاده‌ای است که غیورمردانه در سال‌های اولیه انقلاب و در اوج تحریم‌های نظامی با عشق و شور انقلابی به دفاع از حریم و کیان میهن اسلامی پرداختند .

اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز این روز مبارک را به همه‌ ارتشیان دلاور و خانواده‌های معزز آنان تبریک و تهنیت عرض نموده وموفقیت آنان را در سربازی و حراست از مرز و بوم کشور جمهوری اسلامی ایران به زعامت حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای «مدظله‌العالی» از پیشگاه ایزدمنّان مسئلت می‌‌کند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول