اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا صورت می‌گیرد

تشییع یک شهید دوران دفاع مقدس ‌‌در ورامین و جوادآباد

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران گفت: پیکر مطهر شهید عیسی معصومی فردا در ورامین و جوادآباد تشییع می‌شود.

تشییع یک شهید دوران دفاع مقدس ‌‌در ورامین و جوادآباد

‌محمد کاشانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از تشییع شهید عیسی معصومی همزمان با صبح فردا در ورامین و جواد‌آباد خبر داد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرقی استان تهران گفت: آیین وداع با شهید عیسی معصومی امروز در مزار دو شهید گمنام و با حضور مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و خانواده‌های شهدا و جانبازان برگزار شد.

وی در ادامه اظهار داشت: پیکر پاک این شهید بزرگوار امروز از ستاد معراج شهدای استان تهران تحویل شد‌ و مراسم استقبال از این پرستوی مهاجر از روبروی بخشداری قرچک به سمت مزار شهدای گمنام شهر قرچک رأس ساعت 17 برگزار شد.

کاشانی عنوان کرد: پس از انجام مراسم پیش‌بینی شده در این مکان، پیکر پاک شهید به گلزار شهدای سید فتح الله ورامین انتقال داده می‌شود و سرانجام مراسم وداع  این شهید عزیز چهارشنبه ساعت 9 صبح از مقابل اداره حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران شروع و بر دوش مردم شهیدپرور تا میدان امام خمینی (ره) شهرستان، تشییع می‌شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس جنوب شرق استان تهران افزود: سپس پیکر پاک شهید به زادگاه خود در شهر جوادآباد منتقل می‌شود و آنجا نیز از مسجد امام رضا (ع) تا مسجد اعظم جوادآباد، تشییع و تدفین می‌شود.

شهید معصومی در عملیات بیت‌المقدس و آزاد‌سازی خرمشهر در سال 61 به درجه رفیع شهادت نائل آمده و در آستانه سی‌امین سالگرد آزادسازی خرمشهر برای تدفین به شهرستان آورده شده است.

این شهید سرفراز از روستای خاوه از توابع شهرستان ورامین به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شده بود به این شهرستان منتقل شد.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول