اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم:

دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس قم برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم از برگزاری دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس این استان خبر داد.

دومین جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس قم برگزار می‌شود

محمدرضا اشعری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به اهداف بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس اظهار کرد: این بنیاد در راستای حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برنامه‌های مختلف هنری، ادبی، فرهنگی، تحقیق و پژوهش و تبلیغات میدانی را برگزار می‌کند.

وی خاطر نشان کرد: این بنیاد برای نسل‌های جدید برنامه‌هایی در زمینه آشنایی با دفاع مقدس، پاسخ به ابهامات و سئوالات، جمع‌آوری آثار مربوط به رزمندگان و آزادگان را برگزار می‌کند.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم ادامه داد: تاکنون دو واحد درس آشنایی با دفاع مقدس در بسیاری از دانشگاه‌ها برگزار شده تا دانشجویان با فرهنگ و تاریخ دفاع مقدس آشنا شوند.

وی از برگزاری دومین مرحله جشنواره خاطره‌نویسی دفاع مقدس خبر داد و افزود: شرکت عموم در این جشنواره آزاد است و هر کس می‌تواند خاطرات خود را به طور مستقیم یا غیرمستقیم و به صورت نقل قول از بستگان، خانواده و... به دبیرخانه این جشنواره ارائه دهد.

اشعری خاطر نشان کرد: افراد علاقه‌مند می‌توانند خاطرات خود را در قالب موضوعات مختلف مانند حضور در جبهه و پشتیبانی رزمندگان، امدادرسانی به مجروحان، بمب‌باران شهری، ایثار و شهادت، کمک‌های مردمی، فرزندان و همسران شهدا، به صورت تایپ شده به دبیرخانه جشنواره خاطره‌نویسی ارسال کنند.

وی ادامه داد: علاقه‌مندان تا پایان خرداد فرصت دارند آثار خود را به بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس واقع در خیابان دورشهر، پلاک 221 ارسال کنند.

معاون ادبیات و انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قم تصریح کرد: این جشنواره با هدف جمع‌آوری آثار، خاطرات مکتوب، سوژه‌هایی برای نوشتن داستان، رمان و شعر برگزار می‌شود.

وی عنوان داشت: این جشنواره به صورت استانی برگزار می‌شود و برگزیدگان استانی به کنگره سراسری خاطرات دفاع مقدس معرفی می‌شوند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول