اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی:

امنیت و اقتدار نظام مرهون ولایت است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: آنچه امروز موجب امنیت و اقتدار ایران اسلامی شده بدون شک وجود محور ولایت فقیه است.

امنیت و اقتدار نظام مرهون ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی ظهر امروز در دیدار با جمعی از نیروهای سپاه و بسیج استان به مناسبت هفته آموزش‌های عقیدتی سیاسی سپاه اظهار داشت: پیروی از ولایت فقیه رمز پیروزی انقلاب از ابتدا تا به امروز بوده است و نیروهای بسیج و سپاه باید در این مهم پیشتاز باشند.

وی تصریح کرد: آنچه امروز موجب امنیت و اقتدار ایران اسلامی شده بدون شک وجود محور ولایت فقیه است، چیزی که در سایر کشورها از جمله مصر، لیبی، بحرین و عراق کم‌تر به چشم می‌خورد و به همین دلیل است که این کشورها با مشکلات فراوان داخلی مواجه هستند.

امام جمعه اراک با اشاره به اهمیت خودسازی خاطر نشان کرد: خودسازی کلید همه موفقیت‌هاست و انسان‌ها برای خودسازی باید حصاری از ایمان و تقوا را در اطراف خود ایجاد کنند.

دری‌نجف‌آبادی با اشاره به شخصیت‌های بزرگ و ماندگار در سراسر جهان که با خودسازی به ماندگاری دست یافتند گفت: امام (ره) و دیگر علمای اسلام با خودسازی به ایمان بالا دست یافته و توانستند با ابزار زبان و قلم تاثیر عمیقی در جهان بر جای بگذارند.

وی تاکید کرد: خانواده سپاه و بسیج میدان وسیعی برای خودسازی در اختیار دارند که باید از آن نهایت استفاده را به عمل آورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی با اشاره به وجود مشکلات و آسیب‌های اجتماعی گفت: امروز استکبار جهانی در تلاش است با تخریب و ضربه زدن به اسلام به اهداف پلید خود دست یابد و ماموریت سپاه و بسیج در مبارزه نرم علیه آن‌ها تنها از راه اعتقادی و خودسازی است که باید مورد اهتمام قرار گیرد.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول