اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

سپاه مسیرش را در دفاع از آرمان‌های ولی‌فقیه ادامه می‌دهد

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: سپاه به مسیرش که همانا حفاظت از آرمان‌های مقام معظم رهبری است ادامه می‌دهد و در این باره تلاش می‌کند.

سپاه مسیرش را در دفاع از آرمان‌های ولی‌فقیه ادامه می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادبود روز معلم در این شهرستان اظهار داشت: علت نامگذاری روز شهادت شهید مطهری به روز عقیدتی سیاسی در سپاه بسیار ریزبینانه و با ظرافت بوده است و در این باره باید بسیار اندیشه کرد.

وی افزود: صیانت در داخل مجموعه و حرکت طبق دیدگاه‌های مقام معظم رهبری ولی امر مسلمین و آموزه‌های دینی از جمله اهداف نامگذاری این روز عزیز است.

سلیمانی ضمن تقدیر و تشکر از خدمات در خور تحسین سپاه شهرستان شوشتر و به ویژه فرماندهان لایق و مدیر این مجموعه در بحث معنویت افزایی و ولایتمداری گفت: خدا را شاکریم که ما در برهه‌ای از زمان قرار داریم که اوج عظمت اسلام و اوج عظمت ولایت فقیه را لمس می‌کنیم و هر چقدر جان در بدن داریم در خدمت اسلام و گوش به فرمان منویات مقام معظم رهبری باشیم.

امام جمعه  شهرستان شوشتر با بیان اینکه سپاه قدرت نورانی در این انقلاب است گفت: سپاه باید راه خود را در دفاع از آرمان‌های انقلاب و دفاع همه جانبه از ولی فقیه ادامه دهد.

در پایان این برنامه از مربیان و هادیان سیاسی نمونه در سال 90 و همچنین از اسوه‌های اخلاقی در ناحیه شوشتر تجلیل و قدردانی شد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول