اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

معنویت اقتدار سپاه را رقم می‌زند

خبرگزاری فارس: جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: معنویت اقتدار سپاه را رقم می‌زند.

معنویت اقتدار سپاه را رقم می‌زند

 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، حجت‌الاسلام عبدالله حاج‌صادقی با اشاره به جایگاه شهادت در اسلام اظهار کرد: از دیدگاه اسلام هیچ مقام و مرتبه‌ای به مقام شهادت نمی‌رسد چرا که این شهدا هستند که «عند ربهم یرزقونب بوده نه عرفا، حکما و صلحا، چون استاد مطهری تمام صفات کمالی را در خود جمع کرده بود از این رو مستحق شهادت شد و در سایه این استحقاق به الگوی اساتید و مربیان حوزه و دانشگاه تبدیل شد.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه بی‌تردید عامل اقتدار سپاه معنویت است، خاطرنشان کرد: علل اقتدار و ماندگاری سپاه چیزی نیست جز ارتقا توان معنوی، ولایت‌محوری و ولایتمداری، بصیرت و توانمندی‌های رزمی و نظامی که همین عوامل بود در دوران دفاع مقدس توانست معادلات نظامی و سیاسی استراتژیست‌های استکبار جهانی را به هم بزند و دشمن تا بن دندان مسلح و متکی به استکبار جهانی را به زانو درآورد.

صادقی در ادامه، بزرگ‌ترین رسالت سپاه را صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و تصریح کرد: بی‌تردید بزرگ‌ترین و مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی، ولایت فقیه است و از این رو صیانت از حریم ولایت از ماموریت‌های ذاتی پاسداران و بسیجیان محسوب می‌شود.

وی گفت: اگر پاسداران و روحانیت را بازوان معنوی ولایت بدانیم به بیراهه نرفته‌ایم و ریشه خصومت استکبار جهانی نیز در همین نکته نهفته است، چرا که اگر استکبار جهانی بخواهد به جایگاه معنوی ولایت فقیه تعرض کند باید از دو خاکریز مستحکم روحانیت و سپاه و بسیج عبور کند.

صادقی تصریح کرد: دشمن این آرزو را به گور خواهد برد که بتواند بین روحانیت، سپاه و بسیج جدایی و تفرقه بیندازد تا بتواند به اهداف شوم خود دست یازد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول