اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت

اعزام 300 بسیجی تویسرکانی به قله خانگرمز

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی 300 نفر از بسیجیان شهرستان تویسرکان به منظور صعود به قله 2 هزار و 853 متری خانگرمز به این منطقه اعزام شدند.

اعزام 300 بسیجی تویسرکانی به قله خانگرمز

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، صبح امروز یکشنبه 300 نفر از بسیجیان از اقشار مختلف به مناسبت گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی و هفته معلم به قله 2 هزار و 853 متری خانگرمز صعود خواهند کرد.

قله خانگرمز به ارتفاع 2 هزار و 853 متر با محدوده‌ای مخروطی شکل، چشم‌اندازی زیبا در 34 کیلومتری غرب تویسرکان و جنوب غربی رشته کوه الوند و شرق دشت اسدآباد قرار گرفته است که جاده تویسرکان به کنگاور و جاده فرعی روستاهای لاشجرد و کنجوران علیا از راه‌های دسترسی به این منطقه محسوب می‌شود.

منطقه خانگرمز از نظر موقعیت جغرافیایی بین ² 2 ، ¢07 و °48 تا ²01، ¢16 و °4 طول شرقی و ² 14، ¢ 32 و °34 تا ² 00،  ¢ 38 و °34 عرض شمالی واقع شده است.

براساس گزارش سازمان هواشناسی این منطقه دارای آب و هوای نیمه خشک و سرد و معتدل بوده و رژیم بارندگی آن از تیپ اقلیم مدیترانه‌ای است.

فرمانده سپاه شهرستان تویسرکان در این خصوص به خبرنگار فارس گفت: برنامه صعود به ارتفاعات شهرستان در راستای اجرای فرامین رهبری با هدف همسوسازی و تقویت قدرت دفاعی نیروی انسانی مخلص بسیج با برنامه‌های نرم فرهنگی کلید خورده است.

عسگر مجیدی یکی از راهکارهای راهبردی برای موفقیت در همه عرصه‌ها را تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری دانست و اظهار داشت: پیروی از ولایت مطلقه فقیه همگام با تلاش مضاعف در مسیر پیشرفت و توسعه همه‌جانبه کشور اهداف الهی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به دنبال خواهد داشت.

وی انتقال پیام دوستی و نهادینه‌سازی ورزش در راستای سلامت جسم و روح در بین اقشار جامعه را یکی دیگر از رهاوردهای این حرکت عنوان کرد.

فرمانده سپاه تویسرکان مجهز بودن بسیج را به ابزار بصیرت و بینش به عنوان سدی مستحکم در برابر دشمن ضروری دانست و تصریح کرد: عدم بصیرت عاملی مهم در ضلالت و گمراهی است که بسیج باید با برنامه‌ریزی کارشناسانه و دقیق نسبت به بصیرت افزایی، آن را به عنوان سرفصل اهداف خود قرار دهد.

وی در پایان سخنان خود نقش بسیج را در مواجهه با جنگ نرم دشمنان انقلاب تعیین‌کننده و اساسی خواند و تأکید کرد: ایجاد بسیج در پیکره جامعه ایران اسلامی به دستور امام راحل بزرگترین قدرت نرم در مواجهه با ناتوی فرهنگی دشمنان است.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول