اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه

هادیان سیاسی برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

خبرگزاری فارس: نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته عقیدتی سیاسی مربیان و هادیان سیاسی نمونه این استان معرفی و تجلیل می‎شوند.

هادیان سیاسی برتر چهارمحال و بختیاری معرفی می‎شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز بعدازظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی سپاه در این استان، با گرامیداشت یاد شهید، مرتضی مطهری، اظهار داشت: شهید مرتضی مطهری الگوی اساتید، فرهنگیان، طلاب و بسیجیان است، که بر همین اساس لازم است تا کتب این علامه شهیر در جامعه بیشتر مطالعه شود.

وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته آموزش عقیدتی در سپاه از نهم اردیبهشت آغاز و تا 15 ادامه خواهد داشت، گفت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، ائمه جمعه و جماعات شهرهای استان، گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری، تجلیل از مربیان و هادیان سیاسی، اجرای مراسم صبحگاه، تجلیل از مقام معلم از مهم‌ترین این برنامه‌ها به‌شمار می‌رود.

سرافراز ادامه داد: حضور در میعادگاه نماز جمعه، راه پیمایی مربیان عقیدتی، تبیین موضوع ولایت فقیه از دیدگاه اسلام، نشست‌های سیاسی، مسابقات کتابخوانی از آثار شهید مطهری، مراسم تجدید میثاق با آرمان‌های امام و تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و غبارروبی و عطر افشانی قبور مطهر شهدای فرهنگی و مربیان عقیدتی از دیگر این برنامه‌ها محسوب می‎شود.

نماینده ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری با اشاره به آیات و روایات دین اسلام در خصوص شأن و مقام معلم، گفت: با استناد به آیات و روایات اسلامی شغل معلمی به‌عنوان شغل انبیا معرفی شده و از این جمله مشخص می‌شود که نقش معلم در تربیت انسان‌ها بسیار با ارزش و دارای شأن و جایگاه رفیعی است.

وی تکریم معلم را در جامعه لازم و ضروری دانست و تصریح کرد: لازم است تکریم معلم و ارزش‌گذاری به جایگاه این قشر در جامعه نهادینه و به عنوان رفتار عمومی تلقی شود.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول