اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

سپاه بازوی ولایت و گوش به فرمان ولی‌فقیه است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: سپاه پاسداران بازوی ولایت و گوش به فرمان ولی‌فقیه است.

سپاه بازوی ولایت و گوش به فرمان ولی‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جهانبخش کرمی ظهر امروز در جمع پایوران و بسیجیان با اشاره به جایگاه سپاه پاسداران اظهار داشت: امام خمینی(ره) در نخستین روزهای پس از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی فرمان تشکیل سپاه را صادر کردند.

وی افزود:‌ سپاه پاسداران در زمانی شکل گرفت که بحران همه کشور را فراگرفته بود و سپاهیان با تلاش خود در مسیر برقراری امنیت تلاش کرده و در کردستان با خون پاک خود جانبازی و عشق بازی کردند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: در دوران دفاع مقدس جنگ زمانی بر ما تحمیل شد که همه چیز به نفع دشمن بود، ولی با تدابیر امام راحل و بسیج عمومی مردم همه معادله‌های نظامی دشمن از بین رفت.

وی با اشاره به رشادت‌های رزمندگان و بسیجیان در هشت سال دفاع مقدس اضافه کرد: مردم غیور ولایی ایران با دلاورمردی‌های خود در هشت سال دفاع مقدس، شلمچه‌ها و کربلای پنج را آفریدند.

کرمی در ادامه با بیان اینکه سپاه پاسداران پس از انقلاب اسلامی متولد شد و رشد و توسعه پیدا کرد، گفت:‌ سپاه در جنگ با هدایت امام راحل به قدرتی تبدیل شد که بازوی ولایت و گوش به فرمان ولی‌فقیه است.

وی افزود: سپاهیان در مسیر حراست از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران جان خود را فدا می‌کنند و علت نامگذاری روز میلاد امام حسین(ع) به عنوان روز پاسدار به این دلیل است که پاسداران باید حسین‌وار از انقلاب دفاع کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان تصریح کرد: سپاه پاسداران در مقابله با جنگ نرم دشمن در صف مقدم بوده و بسیجیان و رزمندگان اسلام با الهام گرفتن از تدابیر مقام معظم رهبری در این زمینه تلاش می‌کنند.

وی به توطئه‌های دشمنان بر علیه نظام جمهوری اسلامی اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن با تمام قوا بر علیه نظام جمهوری اسلامی به صحنه آمده است، ولی با هدایت‌های پیامبرگونه رهبری و حضور پر نشاط و عاشورایی مردم همه نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شده و می‌شود.

کرمی افزود: انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) روح تازه‌ای به کالبد مقاومت اسلامی دمید، به طوری‌که موجب شده است تا جهان اسلام از انقلاب اسلامی ایران الگوبرداری کنند.

وی انقلاب ایران را تجلی بصیرت و آگاهی مردمی دانست که در برابر ددمنشی‎های رژیم پهلوی و استکبار جهانی ایستادگی کردند و گفت: انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای بزرگی برای ملت ایران و ملت‌های منطقه به ارمغان آورد و در حال حاضر مقاومت‌های اسلامی موجود در منطقه نتیجه این انقلاب بزرگ الهی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه امروز صدای انقلاب اسلامی ایران در کشورهای مختلف جهان شنیده می‌شود، عنوان داشت: پاسداران و بسیجیان گوش به فرمان ولایت بوده و آماده هستند که در برابر هرگونه تهدید دشمن جان‌فشانی کنند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول