اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان:

تقویت صنعت ترانزیت از اهداف نمایشگاه زیرساخت‌های خوزستان است

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: تقویت صنعت ترانزیت یکی از اهداف نمایشگاه صنعت حمل ونقل، زیرساخت‌های و خدمات خوزستان است.

تقویت صنعت ترانزیت از اهداف نمایشگاه زیرساخت‌های خوزستان است

ابراهیم ایدنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: نمایشگاه تخصصی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات خوزستان فرصت مناسبی است تا از این رهگذر به معرفی پتانسیل‌ها و جذابیت‌های صنعت حمل و نقل استان به‌منظور جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در سرمایه‌گذاری در زیرساخت‌های حمل و نقل استان خوزستان و معرفی فرصت‌های ترانزیتی استان در راستای ایجاد زمینه‌های افزایش درآمدهای حاصل از صنعت ترانزیت کالا بپردازد.

وی افزود: در همین راستا اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان افتخار دارد ضمن ارائه توانمندی‌های خود به همراه دیگر اعضای جامعه بندری در استان خوزستان، گوشه‌ای از این ظرفیت‌های وسیع استان خوزستان را در بخش دریایی و بندری را پیش روی مخاطبان عرضه کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان بیان کرد: همچنین زمینه لازم را برای فعالیت و شکوفایی بازرگانی و اقتصادی در بخش بندری و دریایی را که از اهم رویکردهای اسناد بالادستی کشور به‌منظور بهره‌گیری از دریا است، فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: بی‌شک برگزاری نمایشگاه‌هایی از این دست موجب معرفی توانمندی‌ها و ظرفیت‌های استان خوزستان در زمینه حمل و نقل به ویژه حمل و نقل کالا و خدمات و تأثیر گذاری آن در رشد و توسعه اقتصادی کشور می‌شود.

ایدنی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه برای نخستین‌بار تخصصی صنعت حمل و نقل، زیرساخت‌ها و خدمات استان خوزستان، با حضور و مشارکت گسترده اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و شرکت‌های بخش خصوصی فعال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) گشایش یافته است.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور کلیه فعالان حوزه حمل و نقل استان خوزستان از جمله بنادر امام خمینی(ره)، خرمشهر و آبادان  از هفدهم اسفندماه سال جاری به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اهواز خود به کار ادامه می‌دهد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان به‌منظور معرفی توانمندی‌ها و قابلیت‌های حوزه حمل و نقل استان و تبیین نقش مهم بنادر خوزستان در این عرصه، اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان و مجموعه شرکت‌های بخش خصوصی فعال در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) در این نمایشگاه شرکت کرده و طی آن اهم عملکرد و اقدامات و توانایی‌های خود را در معرض دید عموم قرار می‌دهند.

وی در پایان با بیان اینکه این نمایشگاه با مشارکت گسترده اداره کل بنادر و دریانوردی آغاز به کار کرده است، اظهار کرد: نمایشگاه مذکور تا 20 اسفندماه سال جاری در اهواز برای نمایش عموم و متخصصان دایر است.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول