اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ایرانشهر:

زیرساخت‌های ترانزیتی در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار ایرانشهر گفت: با همت دولت نهم و دهم، زیرساخت‌های ترانزیتی و حمل و نقل در محورهای اصلی و فرعی جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شده است.

زیرساخت‌های ترانزیتی در جنوب سیستان و بلوچستان فراهم شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایرانشهر رحمدل بامری صبح امروز در رزمایش طرح نوروز 91 در ایرانشهر اظهار داشت: خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی در جای جای میهن اسلامی، ساری و جاری است.

وی افزود: یکی از مهم‌ترین این خدمات در استان سیستان و بلوچستان فراهم کردن زیرساخت‌های حمل و نقل در محورهای فرعی و اصلی جنوب استان است.

فرماندار ایرانشهر به سفر رئیس جمهور به ایرانشهر اشاره کرد و گفت: در دهه فجر امسال با حضور رئیس جمهور راه اصلی چابهار ـ ایرانشهر به طول 282 کیلومتر، افتتاح 44 کیلومتر از راه اصلی ایرانشهر ـ سرباز، بهره‌برداری از راه اصلی رستم‌آباد ـ ایرانشهر به طول 100 کیلومتر، بهره‌برداری از پل بزرگ کشیک به طول 110 متر، افتتاح تقاطع غیر همسطح سه‌راهی بزمان ـ ایرانشهر به طول 10 کیلومتر در مجموع با اعتباری بالغ بر 320 میلیارد تومان در جنوب سیستان ‌‌و بلوچستان به بهره‌برداری رسیدند.

بامری بیان داشت: به یمن سفر رئیس جمهور به ایرانشهر و افتتاح پروژه‌های مذکور امیدواریم امسال کاهش بار ترافیکی را در ایرانشهر نظاره‌گر باشیم.

وی ادامه داد: به همت نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال‌ جاری تمامی روستاهای بالای 50 خانوار از نعمت راه مناسب روستایی و آسفالته بهره‌مند شده‌اند.

فرماندار ایرانشهر تصریح کرد: در سال آینده نیز ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت که آینده بهتری را برای استان پیش‌بینی می‌کنیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول