اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط تیپ پیاده المهدی(عج) سپاه پاسداران

باند ترانزیت سلاح قاچاق در حومه آبادان متلاشی شد

خبرگزاری فارس: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی تیپ پیاده المهدی(عج) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، یک باند ترانزیت قاچاق غیرمجاز متلاشی شد.

باند ترانزیت سلاح قاچاق در حومه آبادان متلاشی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان آبادان، اصغر مهرنیا اظهار کرد: با ارسال گزارشی از سوی تیپ 3 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در نوار مرزی به دادستانی این شهرستان، مبنی بر فعالیت یک باند ترانزیت سلاح جنگی توسط افراد سابقه‌دار، دستور قضایی در این خصوص صادر شد.

وی ادامه داد: طی یک عملیات ضربتی توسط نیروهای اطلاعات سپاه، این باند که با استفاده از یک فروند قایق عراقی در منطقه اقدام به ورود سلاح از کشور عراق می‌کردند، متلاشی شد.

مهرنیا ادامه داد: پس از تخلیه محموله، مأموران دستور ایست صادر کردند که متهمان با استفاده از تاریکی هوا و استتار نیزار منطقه، اقدام به فرار کردند.

وی افزود: تعداد 19 قبضه سلاح جنگی و یک فروند قایق از متهمان کشف و ضبط شد.

مهرنیا ضمن تقدیر از فعالیت شبانه‌روزی مأموران سپاه پاسداران در آب راه اروندکنار و همچنین منطقه آب حومه شهر، اظهار داشت: هر کدام از این اسلحه‌ها می‌تواند جان انسانی را به مخاطره اندازد.

وی با بیان اینکه متأسفانه قاچاق سلاح غیرمجاز از کشور عراق موجب شده که افراد سودجویی که به دنبال درآمد کلان از راه های خلاف هستند، اقدام به هنجارشکنی کنند، گفت: این مسئله باید توسط رسانه‌ها اطلاع رسانی شود.

مهرنیا افزود: پرونده برای دستگیری متهمان در دادسرای آبادان مفتوح است.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول