اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌جنوبی خبر داد

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در همایش ترانزیت

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق در 18 و 19 اردیبهشت‌ماه گفت: این همایش با حضور معاون اول رئیس جمهور برگزار می‌شود.

حضور معاون اول رئیس‌جمهور در همایش ترانزیت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدابراهیم افشاری صبح امروز در گردهمایی مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خدمات و برکات سفرهای استانی هیئت دولت بر هیچ کس پوشیده نیست، اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی خدمات و برکات دولت نهم و دهم برنامه پاسداشت یکصدمین سفر هیئت دولت به استان‌ها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به یکصدمین سفر هیئت دولت به خراسان‌رضوی گفت: نمایشگاه دستاوردهای سفرهای هیئت دولت به خراسان‌جنوبی هم در مرکز استان و هم در مشهد برگزار می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌جنوبی تصریح کرد: با توجه به اینکه یکصدمین سفر هیئت دولت به مشهد انجام می‌شود تمامی استان‌ها در نمایشگاه بین‌المللی مشهد غرفه‌ای با عنوان دستاوردهای سفرهای استانی ارائه می‌کنند.

افشاری، خواستار ارائه مستندات پروژه‌های مصوب سفر هیئت دولت به استان در قالب‌های مختلف از جمله مصاحبه، پوستر، عکس، آمار و جلسات خبری توسط مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه در نمایشگاه استانی و مشهد شد.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی ترانزیت و توسعه محور شرق در 18 و 19 اردیبهشت‌ماه در بیرجند افزود: این همایش با حضور معاون اول رئیس جمهور و تعدادی از وزیران و سفرای کشورهای خارجی برگزار می‌شود که در این زمینه نیازمند اطلاع رسانی دقیق از سوی اصحاب رسانه است.

رئیس شورای اطلاع رسانی خراسان‌جنوبی به برگزاری نکوداشت علامه عبدالعلی بیرجندی در مرکز استان و یونسکو با حضور نماینده و سفیر دائم ایران در یونسکو اشاره کرد و افزود: همزمان با برگزاری این نکوداشت هفته فرهنگی خراسان‌جنوبی در یونسکو با حضور هنرمندان و فرهیختگان استان برگزار می‌شود.

*پوشش خبری کامل نکوداشت عبدالعلی بیرجند همت اصحاب رسانه را می‌طلبد

افشاری خواستار همکاری و مساعدت دستگاه‌های اجرایی استان در برگزاری این نکوداشت شد و گفت: امید است رسانه ملی و اصحاب مطبوعات استان در راستای پوشش این نکوداشت تلاش لازم را انجام دهند.

وی به برگزاری همایش منطقه‌ای پدافند غیرعامل برای نخستین بار در استان اشاره کرد و افزود: مقالات خوبی به دبیرخانه این همایش ارسال شده که امید است نتایج حاصل از آن در اختیار دستگاه‌های اجرایی مربوطه قرار گیرد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول