اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌رضوی:

130 شرکت بین‌المللی ترانزیت کالا در خراسان‌رضوی فعال است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی گفت: 130 شرکت بین‌المللی ترانزیت کالا در خراسان‌رضوی فعال است.

130 شرکت بین‌المللی ترانزیت کالا در خراسان‌رضوی فعال است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جلسه کارگروه آموزشی مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان اظهار داشت: در حال حاضر 130 شرکت بین‌المللی ترانزیت کالا و 50 نماینده شرکت‌های بین‌المللی در استان خراسان‌رضوی فعال هستند.

غفاری ادامه داد: در 11 ماه گذشته 5 میلیون تن کالا از خراسان‌رضوی ترانزیت، صادر و وارد شده که 3 میلیون تن آن ترانزیت بوده است.

معاون استاندار خراسان‌رضوی با اشاره به ظرفیت حمل و نقل هوایی استان افزود: در حال حاضر به 22 نقطه از 16 کشور پرواز مستقیم داریم و در 10 ماه گذشته 850 هزار نفر مسافر خارجی از فرودگاه مشهد وارد استان شده‌اند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی اظهار داشت: تا پایان سال جاری سالن ترانزیت بار هوایی در فرودگاه مشهد به بهره‌برداری می‌رسد که حجم ترانزیت کالا از استان را افزایش می‌دهد.

غفاری با بیان اینکه مضرات استفاده از کالاهای قاچاق در حوزه اقتصاد، فرهنگ، امنیت و اشتغال بر کسی پوشیده نیست و تمام دستگاه‌ها باید در این مسیر با تمام توان وارد عمل شوند، گفت: گسترش استفاده از کالاهای قاچاق سبب کند شدن روند تولید محصولات داخلی و در نتیجه کاهش میزان اشتغال می‌شود.

معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌رضوی در ارتباط با تأثیرات مخرب کالاهای قاچاق در حوزه فرهنگ اظهار داشت: برخی از این کالاها با اهداف ضد دینی و با رویکرد جنگ نرم تولید و روانه بازارها می‌شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول