اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های گلستان خبر داد

رشد 26 درصدی تردد ناوگان ترانزیت حمل کالا در گلستان

خبرگزاری فارس: مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان از رشد 26 درصدی تردد ناوگان ترانزیت حمل کالا در پایانه مرزی اینچه‌برون گلستان خبر داد.

رشد 26 درصدی تردد ناوگان ترانزیت حمل کالا در گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان علی میقانی اظهار داشت: 79 هزار و 992 دستگاه کامیون میانگین تردد ناوگان ایرانی و خارجی در پایانه مرزی اینچه‌برون طی 12 ماهه سال 1390 است.

وی تصریح کرد: میزان تردد انجام شده در مرز اینچه‌برون در سال 1389 حدود 63 هزار و 582 مورد بوده که رشد 26 درصدی را نشان می‌دهد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان خاطر نشان کرد: در همین مدت تعداد 551 هزار و 688 دستگاه ترانزیت ورودی و خروجی از پایانه مرزی اینچه‌برون تردد کرده‌اند.

میقانی ادامه داد: این میزان تردد نسبت به سال 1389 با تردد 522 هزار و 363 دستگاه ترانزیت، رشد شش درصدی را شاهد بوده‌ایم.

این مسئول افزود: آمار مسافر ورودی و خروجی این مرز در سال 1390 نیز 62 هزار و 117 مسافر بوده که این میزان تردد نسبت به مدت مشابه سال 1389 معادل 234 درصد رشد را نشان می‌دهد.

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان گلستان در پایان انواع کالای ترانزیت شده را شامل انواع میوه‌جات، سیب‌زمینی، سیمان، گچ، فرش، مواد غذایی، روغن‌ نباتی، تخم‌مرغ، سنگ مرمر، خاک صنعتی و... عنوان کرد.

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول