اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس ترانزیت حمل و نقل مازندران خبر داد

ترانزیت 175 هزار تنی کالا از بنادر مازندران

خبرگزاری فارس: کارشناس ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: در سال گذشته، 175 هزار تن کالا از بنادر مازندران ترانزیت شد.

ترانزیت 175 هزار تنی کالا از بنادر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران، عباس یعقوبی‌پور با اشاره به اینکه ارزش ریالی این میزان کالای ترانزیت شده در سال گذشته 2 میلیارد و 976 میلیون و 690 هزار ریال بوده، بیان داشت: بیشترین کالای ترانزیت شده، گندم، آهن‌آلات و فرآورده‌های نفتی بوده که به کشورهای امارات، تاجیکستان، پاکستان و افغانستان ترانزیت شده است.

وی کالای ترانزیت پارسال از بندر امیرآباد بر اساس میزان ثبت شده در نرم‌افزار واحد ترانزیت اداره کل را 84 هزار و 458 تن به ارزش ریالی 2 میلیارد و 244 میلیون ریال اعلام کرد.

یعقوبی‌پور خاطرنشان کرد: 19 هزار و 601 تن کالا به ارزش ریالی 553 میلیون و 97 هزار ریال از بندر فریدونکنار نیز در سال 90 ترانزیت شده است.

کارشناس ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران گفت: 8 هزار و 46 تن کالا نیز به ارزش ریالی 179 میلیون و 593 هزار ریال در سال گذشته از بندر نوشهر ترانزیت شد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر از شش شرکت حمل و نقل بین‌المللی کالا در استان، سه شرکت در حال فعالیت هستند.

کارشناس ترانزیت اداره کل حمل و نقل و پایانه‌های استان مازندران اذعان داشت: در حمل ترانزیت کالای استان، نمایندگی‌های شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی با اعزام 5 هزار و 68 دستگاه خودرو نسبت به جابجایی کالای ترانزیت شده اقدام کردند.

انتهای پیام/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول