اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان:

50 درصد مواد مخدر کشف شده در زنجان ترانزیتی است

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: 50 درصد از مواد مخدر کشف شده در استان زنجان ترانزیتی و در محورهای مواصلاتی استان بوده است.

50 درصد مواد مخدر کشف شده در زنجان ترانزیتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، یحیی شرفی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 50 درصد مواد مخدر کشف شده نیز توسط ماموران نیروی انتظامی در زمان پخش کشف و ضبط شده است.

وی خاطر نشان کرد: عاملان پخش این مواد مخدر با تلاش ماموارن انتظامی دستگیر و به مقامات قضایی تحویل شده‌اند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان گفت: توزیع کنندگان جدا از قاچاقچیان مواد مخدر بوده و در واقع این افراد پیاده نظام قاچاقچیان مواد مخدر هستند، که اقدام به توزیع مواد مخدر کرده‌اند.

وی با اشاره به تلاش همه مردم و دستگاه‌های ذیربط در زمینه مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: باید همه افراد در زمینه مبارزه با مواد مخدر اقدامات لازم را انجام دهند.

شرفی در ادامه با اشاره به برخی از اقدامات صورت گرفته در زمینه آموزش جوانان و نوجوانان افزود: در حال حاضر نیروی انتظامی در این زمینه فعالیت‌های مناسبی را ارائه می‌کند.

وی اذعان داشت: در صورتی که خانواده‌ها اطلاعات کافی در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشته باشند، درصد بسیاری از جرائم در زمینه مواد مخدر کاهش پیدا می‌کند.

فرمانده نیروی انتظامی استان زنجان اذعان داشت: نه تنها پلیس بلکه همه اعضای جامعه باید به آگاه‌سازی جامعه در زمینه مواد مخدر بپردازند.

وی تصریح کرد: در صورتی که خانواده‌ها بدانند که مواد مخدر چه تاثیری در جوانان دارد، پیشگیری آسان‌تر می‌شود.

شرفی در ادامه با اشاره به نقش خانواده‌ها در زمینه مبارزه با مواد مخدر اضافه کرد: خانواده‌ها باید کنترل بیشتری بر وضعیت فرزندان خود داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی در سطح مدارس و دانشگاه‌ها اقدامات مناسبی را در زمینه مبارزه با مواد مخدر انجام می‌دهد، افزود: یکی از اهداف این فعالیت‌ها آگاه‌سازی گروه هدف در زمینه مواد مخدر و مقابله با آن است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول