اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان تاکید کرد

لزوم ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان بر لزوم فرهنگ سازی در زمینه پرداخت زکات در جامعه تاکید کرد.

لزوم ترویج فرهنگ پرداخت زکات در جامعه

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد در ستاد احیای زکات استان زنجان با مثبت ارزیابی کردن اعمال سیاست‌های تشویقی در پرداخت زکات اظهار کرد: این امر هم موجب رفع محرومیت در جامعه و هم انجام پروژه‌های عمرانی در شهر و استان می‌شود.

وی با اشاره به مصوب شدن قانون اعطای پرداخت تسهیلات دولتی در زمینه پرداخت زکات افزود: این امر موجب تشویق مردم در پرداخت زکات می‌شود.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه قبلا کمک به کشاورزان در زمینه پرداخت زکات به صورت سلیقه‌ای بود، اضافه کرد: درحال حاضر با تصویب دولت این امر به یک قانون تبدیل شده است.

وی اذعان داشت: سیاستی که در زمینه پرداخت زکات و سیاست‌های تشویقی وجود دارد، باید در افکار عمومی جاسازی شود تا مردم اطلاع بیشتری از پرداخت زکات به این صورت داشته باشند.

رئوفی‌نژاد با اشاره به اینکه قبلا در زمینه پرداخت سیاست‌های تشویقی به زکات پرداختی فراز و نشیب‌هایی وجود داشت، افزود: در حال حاضر این مشکل برطرف شده و تبدیل به یک قانون کامل و جامع شده است.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر بر اساس مصوبه و قانون موجود دولت موظف است، پس از برآورد مبلغ زکات در منطقه یا شهری، مبلغی معادل زکات پرداخت شده به علاوه 10 درصد از کل زکات را صرف نیازهای عمرانی آن منطقه کند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول