اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار دشتابی تأکید کرد

ضرورت تسریع خدمت‌رسانی در دشتابی

خبرگزاری فارس: بخشدار دشتابی گفت: ضرورتی که امروز در این بخش باید به آن توجه شود، این است که سازندگی و خدمت‌رسانی به شهروندان باید تسریع یافته و افزایش پیدا کند.

ضرورت تسریع خدمت‌رسانی در دشتابی

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین‌زهرا، علی جدایی بعد از ظهر امروز در جلسه شوراهای اسلامی و دهیاری‌های شهرستان بویین‌زهرا که در سالن اجتماعات بخشداری دشتابی برگزار شد، اظهار کرد: تلاش برای برقرای جامعه‌ای توسعه‌یافته و پیشرفته نیازمند تعامل و همکاری بخش‌های مختلف و واحد‌های تولیدی و کارخانجات صنعتی است.

وی اضافه کرد: یکی از اهداف بخشداری دشتابی در سال جدید این است که از تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود برای رفاه حال شهروندان و مردم این بخش استفاده کند.

بخشدار دشتابی با اشاره به اقدامات و فعالیت‌های عمرانی صورت گرفته در بخش دشتابی و لزوم عنایت جدی‌تر مسئولان تصریح کرد: بخشداری دشتابی به عنوان یکی از بخش‌هایی است که سالیان نسبتا طولانی از تأسیس و راه‌اندازی آن می‌گذرد اما از نظر اختصاص امکانات و اعتبارات بسیار ضعیف است.

جدایی عنوان کرد: ضرورتی که امروز در بخش دشتابی باید به آن توجه شود این است که سازندگی و خدمت‌رسانی به شهروندان باید تسریع و افزایش پیدا کند.

وی با بیان اینکه مسئولان دشتابی تلاش‌های فراوانی را برای جذب اعتبارات و بودجه انجام می‌دهند، افزود: درخواست ما از مسئولان و فرماندار شهرستان بویین‌زهرا این است که توجه بیشتری به مناطق دورافتاده این شهرستان کنند.

بخشدار دشتابی ادامه داد: وجود مراکز فرهنگی در بخش دشتابی و اهتمام به برگزاری محافل مذهبی در این بخش به‌ خوبی احساس می‌شود که باید با توجه بیشتر مسئولان این زمینه به نحو احسن برای این بخش فراهم شود.

جدایی با اشاره به اینکه بخش دشتابی ظرفیت بالایی را در تولید و توسعه دارد، خاطر‌نشان کرد: مردم سختکوش و پر‌تلاش بخش دشتابی توان بسیار بالایی در کار آفرینی و تلاش دارند.

وی اضافه کرد: یکی از مهم‌ترین مشکلات در بخش دشتابی نبود دسترسی کافی به سالن‌های ورزشی و تربیت‌بدنی است که سبب اتلاف اوقات جوانان و نوجوانان آن می‌شود.

بخشدار دشتابی با بیان اینکه تاکنون چندین بار برای ساخت سالن‌های ورزشی و تفریحی در بخشداری مرکزی شهرستان بویین‌زهرا با حضور مسئولان جلسه‌های مکرری برگزار شده است، اضافه کرد: مسئولان تربیت‌‌بدنی باید ساخت سالن‌های ورزشی در بخش دشتابی را در اولویت برنامه‌های خود قرار دهند.

جدایی یاد‌آور شد: سال گذشته با توجه به اینکه اعتبارات کمتری به این بخشداری تعلق گرفته اما تعداد افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی در این بخش زیاد بود.

وی در خاتمه با تأکید بر این نکته که باید همواره با همت و اراده‌ای قوی در راستای شکوفایی و نشر فرهنگ کار و سرمایه‌گذاری تلاش کرد، گفت: امروز انتظار می‌رود که مسئولان و مردم دست در دست هم دهند و با تعامل با هم، زمینه اقتدار و آبادانی هر‌چه بیشتر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در تمام عرصه‌های سازندگی، عمرانی، فرهنگی و دینی فراهم کنند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول