اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار اروندکنار خبر داد

خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به زوار مستقر در یادمان والفجر8

خبرگزاری فارس: بخشدار اروندکنار گفت: شهرداری این منطقه به طور ویژه به زائران مستقر در یادمان والفجر 8 خدمات‌رسانی می‌کند.

خدمت‌رسانی ویژه شهرداری به زوار مستقر در یادمان والفجر8

لطیف حیایی اهوازی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اروندکنار هر ساله میزبان تعداد زیادی از کاروان‌های راهیان نور بوده و هست.

وی با اشاره به اینکه این منطقه به لحاظ جای دادن منطقه عملیاتی والفجر8 در دل خود میزبان زوار و کاروان‌های راهیان نور است، افزود: عملیات والفجر هشت در سال 1364 با رمز یا فاطمه‌الزهرا(س) منجر به فتح بندر و شهر فاو عراق شد. همچنین اروندکنار در 45 کیلومتری جنوب آبادان قرار دارد.

بخشدار اروندکنار بیان کرد: سال گذشته نیز 620 هزار نفر از یادمان شهدای والفجر8 دیدن کرده‌اند.منطقه عملیاتی والفجر هشت در کرانه غربی اروندرود و روبه روی شهر فاو عراق قرار دارد.

حیایی اهوازی با بیان اینکه شهرداری این منطقه به طور ویژه به زائران مستقر در یادمان والفجر8 خدمات‌رسانی می‌کند، عنوان کرد: هم‌اینک گروهای زیادی از اعضای کارون‌های راهیان نور و مهمانان نوروزی در منطقه عملیاتی و الفجر8 حضور دارند.

وی از فراهم شدن امکانات رفاهی و خدماتی در زیارتگاه یادمانی والفجر8 اروندکنار خبر داد و افزود: ارائه خدمات مطلوب در 24 ساعت شبانه‌روز در محل این یادمان از جمله توزیع آب آشامیدنی، مایحتاج زوار و دیگر خدمات مورد نیاز آنها گوشه‌ای از این اقدامات توسط شهرداری منطقه است.

بخشدار اروندکنار در ادامه از حضور اورژانس به‌صورت شبانه‌روز و 24 ساعته در این منطقه خبر داد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول