اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم:

نحوه خدمت‌رسانی به زائران باعث افتخار مدیران شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار قم گفت: سطح بالای خدمت رسانی به زائران، باعث افتخار و غرور مدیران استان شده است.

نحوه خدمت‌رسانی به زائران باعث افتخار مدیران شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی عرب‌انصاری در بازدید خود از ستاد تسهیلات زائرین استان قم، اظهار داشت: تمام زمینه‌های مدیریت از جمله خدمات شهری، عرضه ارزاق و... در سطح بالایی قرار دارد و خدمات تمامی کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین استان، مورد رضایت شهروندان و زائرین شهر مقدس قم بوده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ستاد تسهیلات زائرین استان قم توانسته است افکار عمومی مردم را مورد تاثیر خود قرار دهد، اعلام کرد: با توجه به شرایط عمومی استان و ظرفیت‌های گردشگری آن، ستاد تسهیلات زائرین استان قم باید در طول سال نیز فعال باشد و در راستای خدمت‌رسانی به زائران و مسافران شهر مقدس قم، برنامه‌ریزی کند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار قم با اشاره به پایین بودن میزان وقوع حوادث و سوانح رانندگی در قم عنوان کرد: نبود بحران و کاهش تلفات تصادفات رانندگی استان قم، بیانگر مراقبت‌های شبانه روزی مسئولان امر است و باید همت و تلاش نیروی انسانی و مدیران ذی‌ربط مورد تقدیر قرار گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه بازدیدهای استاندار و فرماندار قم از مراکز ستاد تسهیلات زائرین استان، باعث افزایش روحیه مدیران و کارکنان می‌شود، اظهار کرد: سطح خدمت‌رسانی در ستادهای تسهیلات استان از جایگاه قابل قبولی برخوردار است به گونه‌ای ارائه گزارش عملکرد دستگاه‌ها باعث افتخار مدیران استان است.

حجت الاسلام والمسلمین عرب‌انصاری در پایان با اشاره به اهمیت خدمتگذاری به زائران حرم مطهر کریمه اهل بیت گفت: خدمت کردن به زائران حرم اهل بیت(ع) خود یک منزلت و مقام است که خداوند آن را نصیب هر کسی نمی‌کند.

انتهای پیام/خ۳۰ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول