اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گچساران:

ادغام وزارتخانه‌ها فرصتی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر است

خبرگزاری فارس: فرماندار گچساران گفت: ادغام وزارتخانه‌ها و ایجاد وزارتخانه جدید فرصتی مناسب برای هماهنگی در انجام فعالیت‌ها در راستای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به مردم است.

ادغام وزارتخانه‌ها فرصتی برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر است

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران سید اکبر علیزاده ظهر امروز در آئین معارفه نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران اظهار کرد: سازمان‌ها به واسطه نیازهای اجتماعی موجود در جامعه یک روزی متولد شده و تا زمانی که بتوانند پاسخگوی نیازهای جامعه باشند ادامه حیات دارند.

* تغییر چهره سازمان‌ها بر اساس نیازهای اجتماعی است

فرماندار گچساران ابراز داشت: هر سازمان و یا نهادی وقتی از پاسخگویی به نیازهای اجتماعی محروم و ناتوان شد، باید تغییر ساختار داده و خود را با نیازهای افراد جامعه تطبیق دهد.

علیزاده یادآور شد: موجودات زنده نیز روزی متولد می‌شوند، دوران عمری دارند و روزی هم مرگشان فرا می‌رسد.

وی با اشاره به لزوم تغییر در ساختار سازمان‌ها همزمان با تغییر نیازهای جامعه عنوان داشت: در گذشته مرگ سازمان‌ها به علت ناتوانی و یا به علت ارائه خدمتی دیگر فرا می‌رسید اما در دنیای پیشرفته امروز سازمان‌ها حذف نمی‌شوند، بلکه در چهره جدیدی به کارشان ادامه می‌دهند.

علیزاده افزود: چهره سازمان‌ها پس از مرگشان در چهره سازمان جدیدی ظهور کرده و در دوران دیوان‌سالاری شکل سازمان‌ها به علت ماهیت فنی آن‌ها تعریف می‌شود.

مقام عالی دولت در گچساران بیان داشت: در چشم‌انداز راه و شهرسازی ادغام وزارتخانه‌های مسکن و شهرسازی و راه و ترابری به دو علت مهم صورت گرفته است.

علیزاده کوچک کردن دولت برای ایجاد وحدت بیشتر در تصمیم‌گیری و نیز همسان‌ کردن فعالیت‌ها و جلوگیری از موازی‌کاری‌ها را از مهم‌ترین عوامل در ادغام وزارتخانه‌ها دانست.

وی یادآور شد: برخی فعالیت‌ها ماهیت فنی دارند و لزوم ادغام و همسوسازی این فعالیت‌ها ضرورت دارد.

* واگذاری مسکن مهر و آسفالت راه‌های روستایی موفقیتی بی‌نظیر برای گچساران است

فرماندار گچساران یادآور شد: اداره راه و ترابری و اداره مسکن و شهرسازی در گچساران فعالیت‌های چشمگیری در زمینه‌های راه و شهرسازی داشته‌اند.

علیزاده تصریح کرد: واگذاری اولین پروژه مسکن مهر کهگیلویه و بویراحمد در گچساران از افتخارات و فعالیت‌های همیشه ماندگار مسکن و شهرسازی گچساران است.

وی بیان داشت: پایان آسفالت تمامی راه‌های روستایی در گچساران به عنوان اولین شهرستان در جنوب کشور که تمامی راه‌های روستاهای بالا و زیر 25 خانوار آسفالته شده است، از موفقیت‌های بی‌نظیر کسب شده در اداره راه و ترابری گچساران است.

علیزاده ادغام این دو اداره مهم و موفق را زمینه آغاز فعالیت‌های بزرگ در گچساران دانست و از مجموعه مسئولان اداره راه و شهرسازی خواست تا با ایجاد همدلی سعی در خدمات‌رسانی به مردم داشته باشند.

به گزارش فارس در این جلسه فرامرز انصاری به عنوان نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی گچساران و ولی کریمی‌پور به عنوان معاون این اداره منصوب شدند.

انصاری پیش از این به مدت دو سال رئیس اداره راه و ترابری گچساران بود و کریمی‌پور به مدت هفت سال ریاست مسکن و شهرسازی گچساران را بر عهده داشت.

انتهای پیام/صا10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول