اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گلمکان:

عدالت شاخص خدمت‌رسانی مسئولان باشد

خبرگزاری فارس: امام جمعه گلمکان گفت: مسئولان از تبعیضات حذر کرده و عدالت را شاخص خدمت‌رسانی به آحاد مردم قرار دهند.

عدالت شاخص خدمت‌رسانی مسئولان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از چناران، حجت‌الاسلام و المسلمین احمد منصوری صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان چناران اظهار داشت: در نظام مدیریتی توجه به مردم به عنوان یک اصل اساسی مطرح است.

امام جمعه گلمکان افزود: اگر مسئول یک جامعه گرایش به خواص داشته و کانون افکارش به آن طرف باشد بستر برای نارضایتی فراهم می‌شود.

هم‌چنین در ادامه حجت‌الاسلام غلام‌علی عابدینی‌نیا دادستان انقلاب اسلامی چناران گفت: قوانین و مقررات باید بازدارنده باشد و هر یک از مسئولین قوانین و مقررات را در اداره و محل کار خود اجرا و عمل کنند.

دادستان انقلاب اسلامی چناران افزود: هر یک از مسئولان که از وقوع جرم در محل اداره خبر دارد باید به مراجع قضایی اطلاع دهد و اگر اطلاع‌رسانی نکند طبق قانون قضایی مورد مجازات قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: هر مقامی که از مسئولیت خود سوءاستفاده کند و از اجرای احکام مراجع قضایی جلوگیری کند خلاف قانون عمل کرده است و باید با این افراد برخورد کرد.

هم‌چنین در ادامه حجت‌الاسلام فداکار رئیس اداره اوقاف و امور خیریه چناران گفت: سعادت و عدم گمراهی انسان منوط و مشروط به اتصال محکم با اهل‌بیت و قرآن است و باید فرهنگ قرآنی در جامعه گسترش یابد.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول