اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز:

سال 91 سال جهاد خدمت‌رسانی شهرداری است

خبرگزاری فارس: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز گفت: سال 91 برای شهر شیراز سال جهاد در عرصه احداث پروژه‌های بزرگتر و خدمت‌رسانی بهتر شهرداری به شهروندان است.

سال 91 سال جهاد خدمت‌رسانی شهرداری است

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حسام قلعه‌دار در آیین بهره‌برداری پایانه مسافربری علی‌ابن حمزه شیراز اظهار داشت: احداث پایانه بزرگ امیرکبیر، پارکینگ‌های طبقاتی و ایجاد خطوط ویژه حمل و نقل سریع اتوبوس از جمله برنامه‌های سال آینده معاونت حمل و نقل شهرداری شیراز است.

وی با بیان اینکه زیر ساخت‌های انجام پروژه‌های بزرگ برای ایجاد حمل و نقل سریع در شیراز انجام شده است تصریح کرد: سال آینده طرح محدوده ترافیک در شیراز اجرایی می‌شود که امیدواریم باعث کاهش ترافیک در این شهر شود.

قلعه‌دار در ادامه به بهره‌برداری پایانه مسافربری علی‌ابن حمزه (ع) اشاره کرد و افزود: این پایانه که نخستین پایانه با استفاده از انرژی خورشیدی است، باید الگویی برای سایر پایانه‌های مسافربری شیراز باشد.

در ادامه مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری شیراز نیز گفت: این پایانه در زمینی به مساحت 8 هزار و 400 مترمربع و با هزینه‌ای بالغ بر 12 میلیارد ریال ساخته شده و در ضلع جنوبی پایانه کاراندیش و در حاشیه خیابان ساحلی احداث شده است.

ناصر کمالی‌نیان افزود: با بهره‌برداری از این پایانه تمام اتومبیل‌هایی که به شهرهای شمالی استان فارس مسافر جا به جا می‌کنند در این مکان ساماندهی می‌شوند.

وی این پایانه را یکی از بی‌نظیرترین پایانه‌ها در کشور عنوان و اضافه کرد: این نخستین پایانه مسافربری با استفاده از انرژی خورشیدی در کشور محسوب می‌شود که در شیراز احداث شده است.

مدیر عامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری شیراز در ادامه به طرح‌های اجرا شده در پایانه شهید کاراندیش این شهر اشاره کرد و افزود: ایجاد استراحت‌گاه برای رانندگان، اتاق برای ارائه نیازهای ویژه نوزادان توسط مادران و طرح کتاب‌خوانی در مسیر شیراز – تهران از جمله پروژه‌های ایجاد شده در پایانه شهید کاراندیش است.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول