اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان:

ولایت بزرگترین نعمت خدا به ملت ایران است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان گفت: نعمت ولایت و رهبری بزرگترین نعمتی است که خداوند به ملت ایران عنایت کرده است.

ولایت بزرگترین نعمت خدا به ملت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از ابهر، جهانبخش کرمی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده جدید سپاه ناحیه ابهر با بیان اینکه انقلاب اسلامی از آرزوهای مسلمانان و به‌ویژه شیعیان بود، اظهار داشت: این مهم بعد از هزاران سال با پیروزی انقلاب اسلامی در ایران تحقق پیدا کرد.

وی افزود: برای تحقق این امر از دوران پیامبر اکرم(ص)، با فداکاری‌ها و خون‌هایی که داده شد بالاخره این آرزو با عنایت خداوند متعال و به دست امام خمینی(ره) و با قیام مردم به ثمر نشست.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران را بی‌شمار عنوان و تصریح کرد: ‌انقلاب ما دستاوردهای عظیمی داشت و خداوند متعال به ما نعمت ولایت و رهبری را عنایت کرد.

وی افزود: نعمت ولایت و رهبری بزرگترین نعمتی است که خداوند به ما عنایت کرد و در کنار این مهم یکی دیگر از نعمت‌های بزرگ خداوند به ما وجود مردم بزرگوار، غیور، ولایی و انقلابی ایران است.

کرمی تصریح کرد: این مردم در 33 سال گذشته در مبارزه با استکبار سنگ تمام گذاشته، جان خود را فدا کرده و با اطاعت از فرامین ولایت امام خود را تنها نگذاشتند.

وی با اشاره به پیشرفت‌های روزافزون نظام جمهوری اسلامی ایران اضافه کرد: با عنایت خداوند و با هدایت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری این کشور پیشرفت‌های عظیمی در زمینه‌های مختلف داشته است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان افزود: دستاوردهای موجود در عرصه‌های سازندگی، عمرانی، آبادانی، سیاسی، نظامی، تولید سلول‌های بنیادی، دستیابی به تکنولوژی صلح‌آمیز هسته‌ای و غنی‌سازی 20 درصد اورانیوم از دستاوردهای عظیم نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در 12 اسفند ماه سال گذشته مردم متدین، ولایت‌مدار و انقلابی منطقه با حضور گسترده، پرشور و حماسی خود در انتخابات، دشمنان را از توطئه علیه نظام اسلامی مایوس کردند.

کرمی افزود: مرم ایران با این حضور پرشور خود حماسه‌ای دیگر در تاریخ این نظام رقم زدند.

وی افزود: این بیداری و حضور حماسی در حالی صورت گرفت که دشمن از هر فرصت و به هر وسیله‌ای درصدد ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی است.

فرمانده سپاه انصارالمهدی(عج) استان زنجان با اشاره به حضور پرشور مردم خرم‌دره در راهپیمایی 22 بهمن سال گذشته خاطرنشان کرد: این حرکت عظیم در راستای لبیک به دعوت مقام معظم رهبری محسوب شده و مشت محکمی بر دهان کسانی بود که خواب‌هایی برای انقلاب اسلامی ایران دیده بودند.

وی سپاه را یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی عنوان و خاطرنشان کرد: سپاه یادگار امام خمینی(ره) بوده و سپاهیان ادامه‌دهندگان مسیر امام حسین(ع) هستند.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول