اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پژوهشکده مهدویت:

هیچگاه از جریان بالنده مهدویت، رهبری و نظام فاصله نخواهیم گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس پژوهشکده مهدویت گفت: به غیر از حوزه علمیه به هیچ نهادی وابسته نیستیم و هیچگاه از جریان بالنده مهدویت، رهبری و نظام فاصله نخواهیم گرفت.

هیچگاه از جریان بالنده مهدویت، رهبری و نظام فاصله نخواهیم گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود پورسید آقایی ظهر امروز در دیدار مسئولان برگزاری همایش دکترین مهدویت با اشاره به سخنان مطرح شده درباره انتساب این موسسه به برخی از نهادها، اظهار داشت: پژوهشکده مهدویت به غیر از حوزه به هیچ نهادی وابسته نیست و همانند برخی نهادها ردیف بودجه دارد.

وی با اشاره به اینکه شخصیت‌هایی همچون آیت‌الله مومن، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوترابی و سرلشکر فیروزآبادی عضو هیئت امنای این موسسه هستند، گفت: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های مهم این پژوهشکده برگزاری همایش دکترین مهدویت است.

وی تاکید کرد: امسال نیز این همایش در اواسط تیرماه با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی در سالن همایش‌های صداوسیما در تهران برگزار می‌شود.

رئیس پژوهشکده مهدویت با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر توجه به مقوله هنر تاکید کرد: ما در سال‌های گذشته با رویکرد فرهنگ زمینه‌ساز و رسانه زمینه‌ساز همایش‌هایی را برگزار کرده‌ایم و امسال نیز رویکرد هنر زمینه ساز را در پیش گرفته‌ایم.

وی با اشاره به ضرورت توجه به مسائل روز در این همایش تاکید کرد: در همین راستا در کنار تشکیل کمیسیون‌های تخصصی یک کمیسیون نیز ویژه مقاومت اسلامی تشکیل شده است که دبیری این کمیسیون بر عهده حجت‌الاسلام والمسلمین زمانی معاون بین‌الملل حوزه‌های علمیه است.

پورسید آقایی با تاکید بر اینکه هیچگاه از جریان بالنده مهدویت، رهبری و نظام فاصله نخواهیم گرفت، گفت: امیدواریم که بتوانیم به وظایفی که بر عهده ما نهاده شده است، جامه عمل بپوشانیم.

انتهای پیام/و20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول