اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی گیلان:

دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی گیلان گفت: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند چرا که وجه تمایز نظام اسلامی ایران همان وجود ولی فقیه الهی است.

دشمنان با ترفندهای مختلف به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در جمع سربازان مرکز آموزش فرعی شهید مدنی لاکان فرماندهی انتظامی گیلان با تسلیت ایام شهادت بی‌بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا (س) اسوه و الگوی تمام انسان‌های آزادیخواه است.

وی، افزود: حضرت زهرا (س) زمانی که مشاهده کرد حق ولی زمان را غصب کرده‌اند با تمام وجود به دفاع از ولایت برخاست و این درس مهم را به ما داد که همواره در مسیر اصلی که همان تمسک به اصل ولایت و سر منشا سعادت است حرکت کنیم. 

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، دفاع از ولایت را وظیفه دینی و مسیر سعادت اخروی دانست و اذعان کرد: حضرت فاطمه زهرا (س) نخستین شهیده راه ولایت است.

وی ادامه داد: همه ما باید در مسیر حمایت از ولی مطلق زمان (عج) حرکت کرده و با تمام توطئه‌ها و دشمنی‌هایی که علیه این جایگاه است مقابله کنیم.

قائدرحمتی، با اشاره به وصیتنامه سیاسی‌الهی امام‌خمینی (ره) و تاکیدهای آن حضرت در زمان حیاتشان که فرمودند پشتیبان ولی فقیه باشید تا آسیبی به کشور شما نرسد، خاطرنشان کرد: وجود ولایت موجب ثبات و سرافرازی جامعه اسلامی ماست.

وی ابراز کرد: امروز دشمنان با ترفندهای مختلف به طور مستقیم و غیرمستقیم به دنبال ضربه زدن به ولایت فقیه هستند چرا که وجه تمایز نظام اسلامی ایران همان وجود ولی فقیه الهی است.

فرمانده نیروی انتظامی گیلان، رهبری مدبرانه فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای را بی‌نظیر خواند و افزود: جایگاه والای ایشان غیرقابل نفوذ است.

وی اضافه کرد: کسی که تکیه‌اش بر خداست و هدفش جلب رضایت الهی است در برابر هیچ حیله و نقشه‌ای آسیب نمی‌بیند.

قائدرحمتی، تمام کینه‌های دشمنان ایران را به خاطر وجود همین نظام ولایی خواند و یادآور شد: اتکای نظام اسلامی به نایب امام زمان (عج) بوده و حمایت و دفاع با بصیرت از ولایت یک اصل در ایران است.

وی با بیان اینکه بزرگ‌ترین افتخار ما پیروی از حضرت زهرا (س) است، اذعان کرد: شهادت در راه اسلام، قرآن و دفاع از ولایت لیاقتی است که نصیب هر کس نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول