اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سپاه استان سمنان:

رهبری با نام‌گذاری سال جهت پیشرفت را مشخص کردند

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی سپاه استان سمنان گفت: هدف مقام معظم رهبری از نام‌‌گذاری در ابتدای هر سال، فرهنگ‏سازی و جهت‏دهی به سوی پیشرفت است.

رهبری با نام‌گذاری سال جهت پیشرفت را مشخص کردند

حسین‏علی جعفری امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در گرمسار با اشاره به نام‌گذاری سال 91 به نام سال "تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی" تصریح کرد: در شرایطی که دشمن تلاش می‏کند تا از راه اقتصاد به کشور ایران اسلامی ضربه بزند، باید فعالیت خود را افزایش دهیم، چرا که شرایط فعلی کار بیش‌تری را می‏طلبد.

وی خاطرنشان کرد: فشارهای ناشی از تحریم اقتصادی غرب و نیاز به اشتغال جوانان ایران اسلامی از دلایل نام‌گذاری امسال، به عنوان سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی است.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان با بیان اینکه حرکت کشور در طول 33 سال انقلاب حرکت رو به رشدی بوده است، افزود: مهم‏ترین دلیل کسب تمامی موفقیت‏ها، وجود ولایت‌فقیه و رهبری است.

وی با بیان اینکه مؤمن هیچ‏ گاه ناامید نمی‏شود، تصریح کرد: امام خمینی(ره) در زمان حیات خود و امام خامنه‏ای در شرایط فعلی هیچ‏گاه حرفی از ناامیدی به زبان نیاورده‏اند و پیوسته با دمیدن روح خودباوری جامعه را به سوی پیشرفت روزافزون سوق داده‏اند.

جعفری ضمن تسلیت شهادت حضرت زهرا(س) بیان داشت: پیروزی‏هایی که تا به امروز کسب کرده‏ایم، همه با رمز "یا زهرا(س)" بوده است.

معاون سیاسی سپاه استان سمنان افزود: علت اساسی پیروزی‏های ملت مسلمان ایران، توکل به خداوند و تأسی به سیره ائمه اطهار(ع) و خودباوری ملی است.

وی ضمن برشماری مصالح تبعیت و پیروی از ولایت‌فقیه تأکید کرد:‌ در نظام ولایی هر کاری که طبق فرمایش ولی‏فقیه انجام شود، عبادت است.

انتهای پیام/غ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول