اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوهبنان:

تداوم روش فاطمی در دفاع از ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کوهبنان گفت: تداوم این روش فاطمی امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط و فقط در دفاع از ولایت فقیه و پشتیبانی از رهبری نظام منحصر می‌شود.

تداوم روش فاطمی در دفاع از ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از کوهبنان، حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کوهبنان با دعوت همگان به تقوای الهی  و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: حضرت زهرا (س) برای دفاع از ولایت و حقانیت حضرت علی (ع) به شهادت رسید.

وی افزود: حضرت فاطمه (س) زمانی که بی‌وفایی امت را نسبت به امام علی (ع) مشاهده کرد، یک تنه در مقابل تمام مسائل ایستاد و از راه حق و صراط مستقیم دفاع کرد و در حقیقت جان خود را فدای دفاع از امامت، ولایت و حقانیت امام زمان خود کرد.

صالح‌نیا تصریح کرد: حضرت زهرا (س) به شیعیان خود این درس را تعلیم داد که مسئله ولایت آن قدر مهم است که انسان باید در راه دفاع از آن نهایت فداکاری را انجام دهد و خود را فدای دفاع از ولایت کند.

وی با استناد به جمله‌ای از حضرت امام خمینی (ره) گفت: ولایت فقیه همان ولایت رسول‌الله (ص) است و تداوم ولایت پیامبر، ولایت حضرت علی (ع) و ائمه معصوم (ع) امروز در حاکمیت ولی‌فقیه تجسم پیدا کرده است.

صالح‌نیا با اشاره به آثار مثبت ولایت در اداره کشور ابراز داشت: پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پیشرفت در تمام زمینه‌ها و برنامه‌ها مرهون رهنمودها و توصیه‌های ولی‌فقیه است.

وی افزود: امروز دفاع از ولایت فقیه و رهبری انقلاب تداوم همان راه و روش حضرت زهرا (س) است و امروز مصداق اولی‌الامر در نظام مقدس جمهوری اسلامی رهبر حکیم و فرزانه انقلاب است.

صالح‌نیا تصریح کرد: اگر تمام امکانات تبلیغاتی، استکبار جهانی و ضد انقلاب و ایادی آنها برای متزلزل کردن مسئله ولایت فقیه در افکار و عقاید ما بسیج شده‌اند به علت نقش مثبت آن در تداوم انقلاب و پاسداری از دستاوردهای آن است. 

امام جمعه کوهبنان اذعان داشت: امروز تمام تهدیدها، توطئه‌ها و تحریم‌ها با توصیه‌ها و رهنمودهای رهبری انقلاب به فرصت و پیشرفت تبدیل شده است و یک سخنرانی ایشان برنامه‌ها و نقشه‌های استکبار را نقش بر آب می‌کند که این اعتراف را در سخنان آنها هم می‌بینیم.

صالح‌نیا تصریح کرد: عدم وجود رهبری واحد در کشورهایی مانند مصر موجب مصادره انقلاب آنها شده است و یا می‌شود، مگر اینکه رهبران فکری با هم‌اندیشی و درس گرفتن از تاریخ بتوانند انقلاب خود را از انحراف حفظ کنند و توطئه‌های استکبار و صهیونیست‌ها را خنثی و نقش بر آب کنند.

وی تصریح کرد: تداوم این روش فاطمی امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی فقط و فقط در دفاع  از ولایت فقیه و پشتیبانی از رهبری نظام منحصر می‌شود.

صالح‌نیا به 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و نیروی زمینی اشاره کرد و افزود: شهیدان قرنی، فلاحی، فکوری، نامجو، ستاری، بابایی و کشوری نشان افتخار و اقتدار ارتش نظام جمهوری اسلامی هستند.

وی بیان داشت: حضور مقتدرانه نیروی دریایی در خلیج فارس، دریای عمان و آب‌های آزاد در مبارزه با دزدان دریایی عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی را در دنیا رقم زد و به فرموده مقام معظم رهبری، نیروی مسلح ما باید کاری کنند که هیچ دشمنی نتواند در استقلال، استحکام، یک‌پارچگی و تمامیت ارضی ما طمع کند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول