اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد:

پیام هفته عقیدتی سیاسی تبعیت از ولایت‌فقیه است

خبرگزاری فارس: مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد گفت: مهم‌ترین پیام هفته عقیدتی سیاسی تبعیت از ولایت‌فقیه است.

پیام هفته عقیدتی سیاسی تبعیت از ولایت‌فقیه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، حجت‌الاسلام احسان‌الله‌ محمدی ظهر امروز در جلسه‌ای که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بروجرد برگزار شد، اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این هفته پیروی از دستورات ولی‌امر مسلمین است.

وی با گرامیداشت هفته معلم و سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری بیان کرد: اهمیت علم در دیدگاه اسلامی و قرآن بر همه ما مشخص و معین است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد با بیان اینکه اندیشه نیز باید برای رضای خداوند باشد، تجلیل از مقام معلم را از جمله دستورات دینی مسلمانان دانست و گفت: شهید مطهری در حوزه اندیشه‌های مذهبی و هم در حوزه‌های علمی شخصیتی ممتاز بودند.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد گفت: مهم‌ترین پیام هفته معلم پیوند روحانیت با جامعه معلمان است.

در ادامه این جلسه محمدی به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و گفت: در روز شنبه نهم اردیبهشت‌ماه که با عنوان شهید مطهری و ولایت‌فقیه نام‌گذاری شده، مبلّغان دینی به مدارس و پایگاه‌های مقاومت برای تشریح اندیشه‌های شهید مطهری و گرامیداشت هفته معلم اعزام می‌شوند.

وی به برنامه‌های این هفته اشاره کرد، افزود: روز یک‌شنبه دهم اردیبهشت‌ماه به نام شهید مطهری، قرآن و عترت نام‌گذاری شده و در این روز برگزاری نمایشگاه کتاب و مسابقه وبلاگ‌نویسی در دستور کار است.

مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه ناحیه بروجرد گفت: روز دوشنبه یازدهم اردیبهشت‌ماه نیز به نام شهید مطهری، بیداری اسلامی نام‌گذاری شده که در این روز با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و جانبازان دیدار می‌شود.

محمدی اظهار داشت: در روزهای 12، 13 و 14 اردیبهشت دیدار با امام جمعه بروجرد، تجلیل از مربیان و مدیران نمونه و تجلیل از فرهنگیان بسیجی، برپایی گردهمایی سیاسی و غبارروبی گلزار شهدا با حضور فرهنگیان بسیجی و قرائت زیارت عاشورا انجام می‌شود.

انتهای پیام/و20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول