اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار همدان:

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات نیاز رسانه‌ای استان است

خبرگزاری فارس: فرماندار همدان گفت: برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات چه به صورت سالانه و چه به صورت منطقه‌ای نیاز امروز رسانه‌های همدان است و امیدواریم که به آن جامه عمل پوشانده شود.

برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات نیاز رسانه‌ای استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حسن قهرمانی‌مطلق در نشست فعالان فرهنگی با حضور معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد اظهار کرد: فرهنگ‌سازان اصلی را باید شهدا دانست چرا که آنها فرهنگ ولایت‌پذیری را از خود به یادگار گذاشتند.

وی تصریح کرد: تاکنون کمک‌های فرهنگی بسیاری برای زیرساخت‌های فرهنگی صورت گرفته است اما برای تکمیل برخی از پروژه‌های فرهنگی چون تالار قرآن، موزه هنرهای معاصر و... که از مصوبات دور سوم سفر ریاست جمهوری است، اعتبارات ویژه‌ای مورد نیاز است.

فرماندار همدان ظرفیت‌های فرهنگی استان را مهم برشمرد و گفت: برگزاری نمایشگاه و جشنواره مطبوعات چه به صورت سالانه و چه به صورت منطقه‌ای نیاز امروز رسانه‌های همدان است و امیدواریم که به آن جامه عمل پوشانده شود.

وی ابراز داشت: ایجاد بازار کتاب دائمی، برگزاری جشنواره‌های بین‌المللی، پر رنگ‌شدن نقش صدا و سیمای همدان در رسانه ملی و... از دیگر درخواست‌های حوزه فرهنگی شهرستان به شمار می‌رود.

قهرمانی‌مطلق خاطرنشان کرد: آمایش فرهنگی شهرستان همدان، نقشه جامع فرهنگی استان و تشکیل مجمع نخبگان استان نیز از مواردی است که در حوزه فرهنگی نیازمند پیگیری است.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول