اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان:

آثار شهید مطهری دژ محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان گفت: آثار شهید مطهری به عنوان دژ محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است.

آثار شهید مطهری دژ محکمی در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان است

حجت‌الاسلام علی معبودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج فرصت مناسبی برای شناساندن شخصیت شهید مطهری به عنوان عالم به جامعه است.

وی با بیان اینکه الگوهای برجسته‌ای همچون شهید مطهری باید به جامعه شناسانده شوند، افزود: شهید مطهری به عنوان چشمه‌ جوشان علم است که باید مردم از وی بهره بگیرند.

 

*شهید مطهری مصداق بارز مجاهدت در راه خدا است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان شهید مطهری را مصداق بارز مجاهدت در راه خدا عنوان کرد و گفت: آثار فکری و قلمی این شهید بر مبنای دین اسلام استخراج شده است که باید در عصر حاضر مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر تهاجم عظیم فرهنگی دشمنان در قالب جنگ‌نرم به کشور تحمیل می‌شود، خاطرنشان کرد: آثار شهید مطهری می‌تواند در برابر این تهاجم سنگین مصونیت بخش جامعه باشد.

حجت‌الاسلام معبودی بر ضرورت معرفی آثار فکری شهید مطهری در جامعه تاکید کرد و یادآور شد: این آثار باید به جوانان به خوبی معرفی شود.

وی شهید مطهری را از شخیصت‌های تاثیرگذار در بیداری اسلامی عنوان کرد و افزود: آثار شهید مطهری در راستای ضرورت بیداری کشورهای اسلامی در برابر استبدادگران تاثیرگذار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار المهدی(عج) استان زنجان با بیان اینکه هفته عقیدتی و سیاسی سپاه از نهم اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده است، تصریح کرد: در این هفته برنامه‌های مختلفی از سوی سپاه و بسیج در استان برگزار می‌شود.

 

*تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در حلقه‌های صالحین

وی از تبیین اندیشه‌های شهید مطهری درقالب حلقه‌های صالحین خبر داد و افزود: هفته عقیدتی و سیاسی سپاه فرصت مناسبی برای تبیین ابعاد شخصیتی شهید مطهری و ارائه آن به جامعه است.

حجت‌الاسلام معبودی از برگزاری نشست حکمت مطهر در روز 12 فروردین در زنجان خبر داد و گفت: این برنامه با حضور حجت‌الاسلام صادقی در مسجد جامع زنجان برگزار می‌شود.

وی از حضور بسیجیان و سپاهیان استان در نماز جمعه این هفته خبر داد و گفت: در آخرین روز از هفته عقیدتی و سیاسی که با عنوان شهید مطهری، مهدویت و انتظار نامگذاری شده است علاوه بر برگزاری برنامه‌های مختلف، شرکت در نماز عبادی و سیاسی جمعه نیز از برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول