اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس:

آثار شهید مطهری کپی‌برداری از دیگران نیست

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: آثار استاد شهید مرتضی مطهری حاصل فکر و اندیشه اسلامی بوده، و کپی‌برداری از نوشته‌های نویسندگان و محققان خارجی و داخلی نیست.

آثار شهید مطهری کپی‌برداری از دیگران نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام ابوالقاسم علیزاده بعد از ظهر امروز در مراسم گرامی‌داشت شهادت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی اظهار داشت: آثار ارزشمند سیاسی، اجتماعی، مذهبی و فرهنگی شهید مطهری برگرفته از مسائل روز دنیا بوده و در نوع خود از اهمیت ویژه‌ای نزد محققان و اسلام‌شناسان برخوردار است.

علیزاده خاطرنشان کرد: استاد شهید مطهری در عمر پربرکت خود هیچ‌گاه زمان و وقت را نادیده نگرفته و همواره در حال تحقیق و بررسی مسائل اجتماعی و مذهبی بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان فارس به‌ویژه شیراز محل ترافیک و انباشت استعدادها بوده، اما بستر لازم برای بروز و ظهور آن ایجاد نشده است، افزود: باز شدن قفل مدیریت در قالب برقراری امنیت اخلاقی، تربیتی و اقتصادی از جمله  اولویت‌های اصلی در ترویج و توسعه فرهنگ اسلامی در جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس تصریح کرد: استکبار برای تضعیف فرهنگ اسلامی به دنبال ارائه فساد از طریق فرهنگی است.

علیزاده بیان داشت: برنامه اصلی سپاه در سال جاری برای مقابله با فرهنگ غربی ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در ابعاد گسترده است.

وی در مورد تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی گفت: تولید، توزیع، مصرف و توجه به صنعت محوری‌ترین برنامه در دست اجرای سال جاری در کشور به‌ویژه استان فارس است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس اضافه کرد: مهم‌ترین سرفصل سیاسی کشور، برقراری ارزش‌ها، اتحاد، وحدت و همبستگی در قالب پیروی از ولایت و رهبری در میان اقشار جامعه است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ثارالله نیز در ادامه جلسه در سخنانی اظهار داشت: آثار شهید مطهری برای مقابله با عرفان‌های کاذب، یکی از برنامه‌های محوری سپاه به‌ویژه طرح صالحین است.

حجت‌الاسلام علیرضا عارف‌پور تصریح کرد: خمیرمایه سازمان عقیدتی سپاه ترویج فرهنگ اسلامی در میان اقشار جامعه است.

وی بیان داشت: توجه و نهادینه‌کردن افکار، عقاید و نوشته‌های شهید مطهری در برابر فرهنگ غرب یکی از ضرورت‌های مهم جامعه اسلامی است و برای تحقق آن باید تمام دستگاه‌های فرهنگی، مذهبی و اجتماعی پیشرو باشند.

انتهای پیام/ی20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول