اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد

پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: جشنواره آموزشی شهید مطهری در راستای ارتقای اهداف علمی در مشهد برگزار می‌شود.

پنجمین جشنواره آموزشی شهید مطهری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، جلیل توکلی‌افشار ظهر امروز در نشست مطبوعاتی که در سالن اجتماعات دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار داشت: این جشنواره هم‌زمان با هفته معلم و در راستای شناخت محورهای آموزشی برای دانشجویان و اساتید برگزار می‌شود.

وی افزود: با توجه به هفته آموزش در هر روز از این هفته به نام‌های آموزش، اخلاق حرفه‌ای، خلاقیت و نوآوری و معرفت دینی و سلامت معنوی در راستای رهنمودهای رهبری و رسیدن به رویکرد نوین در فرآیند آموزشی و برای رسیدن به برنامه مشخص در چشم‌انداز 1404 است.

توکلی‌افشار به شعار برنامه‌های امسال دانشگاه علوم پزشکی مشهد در هفته معلم اشاره کرد و گفت: برای نخستین بار از سوی وزارتخانه به فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و قوانین و ساختار آموزش به تحول و نوآوری در حوزه آموزش پزشکی پرداخته شده است.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خوش‌بختانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در حوزه توسعه تحصیلات تکمیلی در چند سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

وی تصریح کرد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد نیز در منطقه از ابعاد آموزشی برنامه‌ریزی‌های مناسبی در زمینه رشد علمی دارد.

افشار در ادامه به گسترش فضای فیزیکی و آموزشی در محیط دانشگاه علوم پزشکی مشهد اشاره کرد و افزود: توسعه تکمیلات آموزشی با محوریت دانشی از دیگر برنامه‌های ارتقای سطح علمی دانشگاه است.

وی افزود: جشنواره آموزشی شهید مطهری با داوری 22 نفر از شخصیت‌های دانشگاهی در رشته پزشکی انجام گرفته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول