اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته معلم

نمایشگاه کتب شهید مطهری در مدارس خرم‌دره برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره گفت: همزمان با هفته معلم نمایشگاه کتب شهید مطهری در همه مدارس خرم‌دره برپا می‌شود.

نمایشگاه کتب شهید مطهری در مدارس خرم‌دره برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، احمد بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته برای هفته معلم خاطرنشان کرد: در نخستین روز از هفته معلم مسئولان شهرستان برای سپاس از معلمان در مدارس حضور پیدا می‌کنند.

وی افزود: صدور بیانیه و لوح تبریک به مدارس و بازنشستگان به مناسبت هفته معلم، ارسال پیامک تبریک هفته معلم، برپایی نمایشگاه دست‌ساخته‌های دانش‌آموزان و فرهنگیان، اندازه‌گیری بی ام ای و فشار خون رایگان برای همه فرهنگیان از برنامه‌های هفته معلم است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره تصریح کرد: فراخوان مقاله در زمینه تحول بنیادی، مراسم تجلیل از نمایندگان اولیای مدارس، نشست فرهنگیان بسیجی با فرماندار، حضور فرهنگیان در مزار شهدا و تجدید میثاق با ایشان از دیگر برنامه‌های هفته معلم شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

وی با اشاره به دیدار فرهنگیان با خانواده‌های شهدا و ایثارگران در هفته معلم اضافه کرد: برگزاری همایش کوهنوردی خانوادگی فرهنگیان و فرماندهان واحد و مدیران حلقه صالحین، برگزاری مسابقه قرآن و عترت مرحله استانی برای فرهنگیان و برگزاری مسابقه وبلاگ‌نویسی از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

بختیاری افزود: برگزاری مراسم ویژه گرامیداشت مقام معلم در فرهنگسرای امام خمینی(ره)، سخنرانی امام جمعه خرم‌دره در جمع فرهنگیان و نیز برگزاری جشنواره علمی پژوهشی استانی از دیگر برنامه‌های هفته معلم در شهرستان خرم‌دره محسوب می‌شود.

وی از برگزاری مسابقه‌های مختلف ورزشی بین فرهنگیان و دانش‌آموزان به مناسبت هفته معلم خبر داد و گفت: دیدار با پیشکسوتان فرهنگی خواهر شهرستان، برگزاری جشنواره فرهنگی هنری و نیز اعزام به اردوی زیارتی همکاران به قم و جمکران از دیگر برنامه‌های هفته معلم است.

مدیر آموزش و پرورش خرم‌دره افزود: صدور لوح تقدیر برای همه فرهنگیان، برگزاری مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مطهری، برگزاری مسابقه پژوهشی در زمینه مقام علم و معلم از برنامه‌های این هفته است.

وی تصریح کرد: دیدار فرهنگیان با امام جمعه خرم‌دره، برپایی نمایشگاه کتب شهید مطهری در همه مدارس و برگزاری همایش حکمت مطهر از دیگر برنامه‌های هفته معلم محسوب می‌شود.

بختیاری در ادامه از انتشار ویژه‌نامه به مناسبت هفته معلم خبر داد و بیان داشت: مراسم تجلیل از فرهنگیان در مدارس، دیدار از خانواده‌های شهدا، جانبازان و آزادگان فرهنگی و نیز گردهمایی اعضای حلقه صالحین خواهران و برادران از برنامه‌های هفته معلم است.

انتهای پیام/س10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول