اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا:

استکبار با بهره‌گیری از سایت‌ها به دنبال تضعیف بنیه ارزشی کشور است

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا گفت: استکبار با تبلیغات گسترده و بهره‌گیری از سایت‌ها و مطالب غیر اخلاقی به دنبال تضعیف بدنه اعتقادی و بنیه ارزشی کشور است.

استکبار با بهره‌گیری از سایت‌ها به دنبال تضعیف بنیه ارزشی کشور است

علی‌اصغر رجبی سگزآبادی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بویین‌زهرا تصریح کرد: پیامبران الهی و ائمه اطهار به عنوان نخستین معلمان همه ما انسان‌ها درس بزرگ تقوا و خداپرستی را در جامعه نهادینه کردند.

وی اضافه کرد: تلاش همه بزرگان و علمای دینی در جامعه تحقق حقیقی ارزش‌های اسلامی بوده است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا با بیان اینکه فرهنگیان الگو دهنده مسیر دانش‌آموزان و جوانان در کشور هستند، تصریح کرد: هر دانشمند و محققی که مراتب والای علم و معرفت را طی کرده مدیون معلمان زحمت‌کش و دلسوز در آموزش و پرورش است که با از جان گذشتگی و ایثار در راه اعتلای وی زحمت کشیده‌اند.

رجبی ادامه داد: معلمان و فرهنگیان در واقعیت کلمه سربازانی هستند که در راه توسعه و رشد فرهنگی کشور تلاش می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه شهید مطهری (ره) آثار ارزشمندی را برای انقلاب اسلامی و الگو برداری جوانان نسل امروز از خود بر جای گذاشته است بیان کرد: این معلم سخت‌کوش با نشر آثار ناب و تأثیرگذار خود در عرصه اعتقادات و تحکیم ارزش‌های دینی گامی بلند را در شناخت فضائل معنوی به ما عطا کرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا حضور موفق و برجسته جوانان امروز در عرصه‌های علم و کمال معرفتی را بسیار مهم و ارزشمند توصیف و اضافه کرد: قطعا با مشارکت گسترده اقشار جوانان، عرصه اقتدار و عزت ملی کشور تضمین می‌شود.

رجبی در بخش دیگری از سخنانش به تهاجم فرهنگی دشمنان در عرصه جنگ نرم اشاره و تصریح کرد: استکبار و در رأس آنها آمریکا امروز با تبلیغات گسترده و بهره‌گیری از سایت‌ها و مطالب غیر اخلاقی به دنبال تضعیف بدنه اعتقادی و بنیه ارزشی کشور ما است و در این مسیر بودجه و هزینه‌های هنگفتی را نیز هزینه می‌کند.

وی اضافه کرد: ساخت فیلم‌های غیر آموزنده، تبلیغ کالاها و اجناس غربی در بازار، نشر آثار غیر اخلاقی در فضای مجازی، برپایی و گسترش دادن محافل شیطان پرستی و انحرافی در شهرهای مختلف، تشویق جوانان به گرایش استفاده از مواد مخدر، اشاعه فرهنگ‌های غیر اسلامی در جامعه، سوق دادن جوانان به حضور در محافل غیر دینی و همچنین عرضه کتب انحرافی در بین اقشار جوانان و نوجوانان از مهم‌ترین ابزارهای دشمنان برای تهاجم فرهنگی و مبارزه با اعتقادات و اصول اسلامی است.

رئیس اداره آموزش و پرورش بویین‌زهرا در خاتمه با اشاره به اینکه طرح ایده‌های سازنده و راه‌گشا در راستای اثر بخشی برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در سطح مدارس کشور بسیار مهم و جدی تلقی می‌شود، یادآور شد: قطعا با هوشیاری و بصیرت همیشگی ملت غیور ایران و جوانان رشید کشور زمینه نفوذ بیگانگان در هر عرصه‌ای بسته می‌شود.

انتهای پیام/ع20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول