اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا قبل از فرارسیدن هفته دولت

سایت صدا و سیمای خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار خراسان‌شمالی گفت: سایت صدا و سیمای این استان امسال تا قبل از فرارسیدن هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سایت صدا و سیمای خراسان‌شمالی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان‌شمالی، ابوطالب شفقت در حاشیه بازدید از سایت صدا و سیمای این استان اظهار داشت: 18 میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات استانی به تکمیل سایت اصلی صدا و سیمای خراسان‌شمالی اختصاص یافته است و با حل مشکل خدمات زیربنایی مانند آب، برق، گاز، تلفن و راه این سایت در هفته دولت امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تصریح کرد: با پشتکار، همت و پیگیری مدیران صدا و سیما در یک سال و نیم گذشته شاهد رویدادهای مهمی در عرصه فرهنگی و رسانه‌ای از جمله افتتاح شبکه اترک، پخش ماهواره‌ای برنامه‌های شبکه و افتتاح تلویزیونی دیجیتال در استان بوده‌ایم.

نماینده عالی دولت در خراسان‌شمالی گفت: با انجام این پروژه‌ها میزان پوشش شبکه اترک به بیش از 85 درصد رسید.

وی با اشاره به پخش روزانه 10 ساعت برنامه از شبکه اترک عنوان کرد: حضور تولیدات صدا و سیمای خراسان‌شمالی در شبکه‌های ملی و بین‌المللی بسیار خوب بوده و پخش برنامه‌های تولید شده این مرکز از شبکه‌های خبری، جام جم و شبکه‌های متعدد خبر سراسری جای تقدیر و تشکر دارد.

سایت صدا و سیمای خراسان‌شمالی در سایت اداری ارکان در زمینی به وسعت بیش از 15 هکتار و با زیربنای هفت‌هزار مترمربع با بیش از 95 درصد پیشرفت ساختمانی در حال تکمیل است.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول