اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای مجلس نهم:

دولت مشکلات فرهنگیان را پیگیری کند

خبرگزاری فارس: کاندیدای انتخابات مجلس نهم حوزه انتخابیه رشت گفت: وظیفه دولت، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوطه در پیگیری مشکلات فرهنگیان باید به گونه‌ای باشد که آنها بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

دولت مشکلات فرهنگیان را پیگیری کند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، نظر علی علیزاده عصر امروز در جمع فرهنگیان این شهر با اشاره به اینکه پایبندی مردم به ارزش‌های الهی و ولایت پابرجاست، اظهار کرد: فضای انتخاباتی نباید به طرف بد اخلاقی‌ها کشیده شود و مردم همواره با ایمان و شناخت خود حرکت می‌کنند.

وی، با بیان اینکه در طول دوران خدمت به لحاظ مسئولیت‌ها با گروه‌های مختلف مردم در استان ارتباط داشته‌ام، تصریح کرد: با مشکلات و مسائل جامعه فرهنگیان که ارتباط تنگاتنگی با آنها داشتم به خوبی آشنایی دارم.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان با اشاره به اینکه آموزش و پرورش در تعلیم و تربیت جامعه نقش محوری و اساسی دارد، اضافه کرد: در دنیا آموزش و پرورش نماد توسعه معرفی شده و دانش‌آموزان در آن همراه با رشد علمی و تربیتی از یک فرهنگ پیشرفته برخوردار بوده و وارد جامعه می‌شوند.

وی، با تصریح بر اینکه نگاه نظام جمهوری اسلامی به آموزش و پرورش تربیت فرهنگی است، خاطرنشان کرد: در جامعه اسلامی آموزش و پرورش باید در دو بعد تعلیم و تربیت به تمام معنا در حد مطلوب باشد.

علیزاده، با بیان اینکه مقدمه کار، امکانات و نیروی لازم باید برای تربیت دانش‌آموزان فراهم شود، افزود: نگاه به مشکلات فرهنگیان و برطرف کردن آن زمینه را برای رشد دانش‌آموزان فراهم می‌کند.

وی، اذعان کرد: اگر محور کار تعلیم و تربیت دچار مشکل شود به نتیجه مطلوب نمی‌رسیم و دغدغه‌های اجتماعی معلمان تمرکز لازم را از آنها می‌گیرد که این امر در تربیت دانش‌آموزان موثر است.

عضو شورای مرکزی اصولگرایان گیلان، حفظ جایگاه معلم را ضروری دانست و تصریح کرد: وظیفه دولت، مجلس شورای اسلامی و دستگاه‌های مربوطه در پیگیری مشکلات فرهنگیان باید در حدی باشد که آنها بتوانند نقش خود را به خوبی ایفا کنند.

وی، خاطرنشان کرد: اگر تربیت دانش‌آموزان که مسئولیت نظام در دست آ‌نان خواهد بود درست صورت بگیرد، در آینده و پیشرفت کشور اثرگذارتر است.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول