اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار تهران:

اعتبارات معابر دماوند بیش از سایر نقاط استان تهران است

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی استاندار تهران گفت: اعتبارات اختصاصی به شهر دماوند برای بهبود معابر و وضع عبور و مرور این خطه بیشتر از سایر نقاط استان تهران است.

اعتبارات معابر دماوند بیش از سایر نقاط استان تهران است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، محمدرضا محمودی عصر امروز در همایش بزرگ شوراهای اسلامی شهرستان دماوند که با حضور نماینده مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرهای پردیس، بومهن، رودهن و آبعلی، فرماندار دماوند و جمع کثیری از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: اعتبارات امسال شهر دماوند برای عبور و مرور مناسب است.

وی ادامه داد: اعتبارات شهرهای دیگر شهرستان دماوند نیز به شکلی اختصاص یافت تا ساماندهی مناسبی درخصوص معابر عمومی صورت گیرد.

محمودی اضافه کرد: شهرداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به نوعی خدمات‏رسانی کنند که در شان این مردم بزرگ، ولایی و انقلابی باشد.

به گفته معاون عمرانی استاندار تهران، مسئولان نقاط مختلف این استان باید همواره در نظر داشته باشند که شیعیان منتظر ظهور امام عصر (عج) از خدمات ارائه شده آنها استفاده می‏کنند.

وی تصریح کرد: از این رو و با در نظر گرفتن عمق این پیش‏زمینه فکری به طور قطع خدمات‏رسانی به مردم ارتقای بیشتری به خود می‏گیرد.

 

* از سطحی‏نگری‏ها پرهیز کنید

محمودی ارائه خدمات بهتر به مردم ایران اسلامی را نمونه‏ای از آماده‏سازی خود برای پذیرایی از قدوم مبارک امام عصر (عج) خواند.

معاون عمرانی استاندار تهران همه اعضای شورای اسلامی استان تهران را به پرهیز از سطحی‏نگری در امور عمرانی و خدماتی توصیه کرد.

وی تصریح کرد: همه اعضای شوراهای اسلامی شهر روستا باید به شدت از سطحی‏نگری پرهیز کنند و با دیدی فرا منطقه‏ای علاوه بر رفع مشکلات داخلی به فکر آماده‏سازی خود و مردم برای مدیریت جهانی تحت لوای پرچم مقدس امام عصر (عج) نیز باشند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول