اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سالروز سفر رهبری به کردستان صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی در مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار مریوان از بهره‌برداری از چند طرح عمرانی و خدماتی در سومین سالگرد سفر تاریخی مقام معظم رهبری به استان کردستان در این شهرستان خبر داد.

بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی و خدماتی در مریوان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالله رشیدی‌پور بعد از ظهر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های سومین سالگرد سفر مقام معظم رهبری به مریوان اظهار کرد: سفر تاریخی رهبر معظم انقلاب سرشار از خیر برکت برای استان و شهرستان‌ها بود که تاثیرات آن را با گذشت سه سال از این اتفاق بزرگ به خوبی لمس می‌کنیم.

وی اجرای 111 طرح با اعتباری بالغ بر 420 میلیارد ریال را از دستاوردهای سفر مقام معظم رهبری به مریوان عنوان کرد و گفت: به جز چند طرح جزئی مابقی این پروژه‌ها اجرا و به بهره‌برداری رسیده است.

به گفته فرماندار مریوان، گازرسانی به 55 روستای این شهرستان از مهم‌ترین مصوبات سفر مقام معظم رهبری و هیئت دولت به این شهرستان بوده است.

رشیدی‌پور احداث سد گاران، کارخانه سیمان، طرح پخت نان صنعتی، توسعه زیرساخت‌های مرز رسمی باشماق، احداث سه شهرک صنعتی و طرح‌های عمران شهری را از دیگر طرح‌های مصوب سفر تاریخی مقام معظم رهبری و هیئت دولت به این شهرستان ذکر کرد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین احداث 922 واحد مسکونی در دست احداث در قالب مسکن مهر، ساماندهی دریاچه زریوار، احداث راه گاران تیژتیژ و مریوان سقز و بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی از دیگر طرح‌های مهم مصوبات سفر رهبری و هیئت دولت در شهرستان مریوان است.

وی در پایان گفت: برگزاری همایش‌های مختلف با حضور مسئولین استانی و شهرستانی، گلباران و غبارروبی گلزار شهدا، نواختن زنگ اردیبهشت معطر در مدارس و برگزاری مسابقه انشاء‌نویسی از جمله برنامه‌های این شهرستان در این ایام است.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول