اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بزرگواری:

معضل اصلی فعالیت‌های عمرانی کهگیلویه معارضات اجتماعی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی معضل اصلی کارهای عمرانی را معارضات اجتماعی دانست و گفت: فرماندار و مسئولان شهرستان باید در جهت احقاق حق مردم و تسریع در روند کارهای عمرانی و حل معارضات تلاش بیشتری داشته باشند.

معضل اصلی فعالیت‌های عمرانی کهگیلویه معارضات اجتماعی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید علی‌محمد بزرگواری امروز در حاشیه بازدید از طرح مطالعه فاز جدید سد مارون 2 اظهار کرد: امروز بر همگان مبرهن است که استان ما استانی ثروتمند است ولی متاسفانه از محرومیت رنج می‌برد.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: این محرومیت در سه شهرستان کهگیلویه، بهمئی و چرام که نیمی از جمعیت استان را تشکیل می‌دهند بیشتر خود را نشان می‌دهد و این به آن علت است که به توسعه زیرساخت‌ها توجه ویژه نمی‌شود.

بزرگواری خاطرنشان کرد: البته در دولت نهم و دهم که رویکرد ویژه‌ای در رفع محرومیت داشت کارهای خوبی برای توسعه این مناطق انجام شد.

وی با اشاره به اینکه گام‌های خوبی در حوزه آب در استان کهگیلویه و بویراحمد برداشته شده است، گفت: از مسئولان می‌خواهم که پای کار آمده تا این آرزوی دیرینه هر چه سریع‌تر محقق شود و مردم بتوانند از مواهب نظام بیشتر استفاده کنند.

نماینده مردم شهرستان‌های کهگیلویه، بهمئی و چرام در مجلس شورای اسلامی افزود: با توجه به اینکه این طرح یک طرح ملی خواهد بود باید شرایط را برای اتمام هر چه سریعتر این پروژه عظیم که التیامی بر دردهای کهنه ماست، فراهم آوریم.

بزرگواری ابراز داشت: باید اعتبارات خاص و بیشتری در شورای برنامه‌ریزی استان به این طرح عظیم اختصاص داده شود تا این طرح ملی هر چه زودتر آغاز به کار کند و ما نیز به عنوان نماینده مردم در وظایف خود در این زمینه کوتاهی نخواهیم کرد.

وی معضل اصلی کارهای عمرانی را معارضات اجتماعی دانست و تأکید کرد: فرماندار و مسئولان شهرستان باید در جهت احقاق حق مردم و تسریع در روند کارهای عمرانی و حل معارضات تلاش بیشتری داشته باشند.

بزرگواری تصریح کرد: باید با کسانی که بخواهند در مقابل قانون و پیشرفت کارهای عمرانی سنگ‌اندازی کنند و چیزی بیش از حق خود مطالبه کنند برخورد شود تا این‌که موانع از پیش رو به سرعت برداشته شود.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول