اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار درمیان خبر داد

اجرای 169 پروژه عمرانی در درمیان

خبرگزاری فارس: فرماندار درمیان گفت: در حال حاضر 169 پروژه عمرانی در بخش‌های آموزشی، کشاورزی، آبرسانی، راهسازی، بهداشت و درمان، انرژی، مسکن و عمران شهری و روستایی در درمیان در حال اجرا است.

اجرای 169 پروژه عمرانی در درمیان

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری درمیان، رجبعلی براتی در بازدید از پروژه‌های عمرانی شهرستان درمیان اظهار داشت: در سال گذشته برای احداث و تکمیل این تعداد طرح 7 میلیارد و 770 میلیون تومان اختصاص یافته است و میانگین پیشرفت فیزیکی این طرح‌های عمرانی بیش از 60 درصد است.

وی افزود: با احتساب سهم این شهرستان از اعتبارات تملک و دارایی، متمرکز استانی و ملی اعتبار اختصاص داده شده به شهرستان درمیان به طور متوسط سالانه بیش از 20 میلیارد تومان است.

فرماندار درمیان اضافه کرد: در سال گذشته بخش راهسازی و حمل و نقل شهرستان بیشترین اعتبارات را به خود اختصاص داده و اعتباری بالغ بر 4 میلیارد تومان به توسعه محور مواصلاتی شهرستان اختصاص یافت.

براتی از مرمت و بهسازی 11 پل به ارزش 50 میلیون تومان در محور اسدیه به منصورآباد در سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: عملیات نقشه‌برداری باند دوم محور اسدیه به مرکز استان به طول 14 کیلومتر به پایان رسیده و در حال حاضر در مرحله مناقصه قرار دارد.

وی با بیان اینکه در سال جاری عملیات آبرسانی به هشت روستای شهرستان در دستور کار قرار دارد، ابراز داشت: در سال جاری مردم روستاهای مسک، زارگز، فورخاص، توتکری و خونیک چهارتنگ  از نعمت آب شرب بهداشتی برخوردار می‌شوند و تاکنون یک میلیارد و 400 میلیون تومان برای آبرسانی به این روستاها هزینه شده است.

فرماندار درمیان با تأکید بر اهمیت کنترل کیفی در پروژه‌های عمرانی بیان داشت: نظارت و بررسی کمی و کیفی اجرای استاندارد پروژه‌های عمرانی شهرستان مهم‌ترین وظیفه دستگاه‌های اجرایی است که ضمن حفظ کیفیت مطلوب تسریع در روند اجرایی و استفاده بهینه از منابع را به دنبال دارد.

براتی یکی از عرصه‌های مهم تحقق شعار تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را اجرای پروژه‌های عمرانی در مناطق کمتر توسعه یافته دانست و افزود: در آینده نزدیک، با بهره‌برداری از پروژه‌های بزرگ در حال احداث شهرستان، شاهد تحولی عظیم در عرصه اشتغال، تولید و خودکفایی در درمیان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول