اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی استانداری آذربایجان غربی خبر داد

اختصاص 35 درصدی بودجه عمرانی به شرکت‌های دولتی

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی گفت: 35 درصد از بودجه عمرانی به هفت شرکت دولتی در استان اختصاص یافته است.

اختصاص 35 درصدی بودجه عمرانی به شرکت‌های دولتی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، علی رزمجو پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: بودجه کل عمرانی استان در سال گذشته 5هزار و 60 میلیارد ریال بود که با 80 درصد تخصیص از این میزان بودجه، 3هزار و 755 میلیارد ریال توسط 94 دستگاه اجرایی در استان برای اجرای پروژه‌های عمرانی هزینه شده است.

وی افزود: توزیع تملک دارایی‌های سرمایه‌ای به تفکیک امور نشان می‌دهد که در سال 90، 68.5 درصد به امور اقتصادی و 27 درصد به امور اجتماعی اختصاص یافته است که این آمار در بخش اقتصادی می‌تواند در راستای تحقق شعار سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی موثر و سازنده باشد.

رزمجو در ادامه از تحقق 114 درصدی درآمدهای استان در سال گذشته خبر داد و گفت: پیش‌بینی درآمد‌های استانی در سال گذشته 2هزار و 309 میلیارد ریال بود که از این میزان 2هزار و 639 میلیارد ریال وصول شده است.

این مسئول با بیان اینکه وصول 12 ماهه سال 90 نسبت به 12 ماهه سال 89، از 16 درصد رشد برخوردار است، اضافه کرد: 38 میلیارد ریال اعتبارات هزینه‌ای به استان تعلق پیدا کرده است که از این میزان در بخش حقوق و مزایا 754 میلیارد ریال و سایر اعتبارات هزینه‌ای 957 میلیارد ریال به 31 دستگاه استان تخصیص پیدا کرده است.

وی به تعداد پرسنل اجرایی استان اشاره و تصریح کرد: 51 درصد از این تعداد رسمی، 24 درصد پیمانی و 24 درصد دیگر نیز سایر قراردادها را شامل می‌شوند.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی و بودجه استانداری آذربایجان غربی با بیان اینکه در سال گذشته 430 نفر بازنشسته، ذخیره مرخصی‌ها و پاداش‌ها را دریافت کرده‌اند، خاطرنشان کرد: این پاداش از سوی معاونت برنامه‌ریزی استانداری در سال گذشته تامین شده است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول