اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی خبر داد

تخصیص 74 درصد اعتبارات عمرانی چالدران

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی گفت: 74 درصد اعتبارات عمرانی شهرستان چالدران تخصیص یافته است و مابقی اعتبارات نیز در مرحله بعدی تخصیص می‌یابد.

تخصیص 74 درصد اعتبارات عمرانی چالدران

به گزارش خبرگزاری فارس از چالدران، کاظم محمدی‌اقدم عصر امروز در نشست بررسی مشکلات پروژه‌های عمرانی این شهرستان اظهار داشت:‌ 130 میلیارد ریال در سال جاری به منظور اجرای پروژه‌های عمرانی شهرستان چالدران هزینه می‌شود.

وی افزود: این اعتبار به منظور اجرای 111 طرح عمرانی در زمینه‌های مختلف از جمله راهسازی، طرح‌های عمرانی شهری و روستایی،بهداشتی و درمانی، رفاهی و تفریحی هزینه می‌شود.

مدیرکل دفتر فنی استانداری آذربایجان غربی تصریح کرد: اتمام 40 پروژه نیمه‌تمام عمرانی در سال جاری از اولویت‌های دفتر فنی و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان چالدران است.

به گفته این مسئول با تخصیص اعتبارات مورد نیاز این پروژه‌ها که به طور عمده در زمینه‌های راهسازی، بهداشتی و درمانی و پیشگیری از حوادث غیرمترقبه است تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون فرماندار شهرستان چالدران نیز در این جلسه گفت: بیش از 50 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی در سفر سال گذشته استاندار آذربایجان غربی به چالدران تخصیص یافته است.

ستار پوررسول افزود: این میزان اعتبار در پروژه جاده چالدران کشمش‌تپه و همچنین اجرای طرح‌های هادی روستایی و سدهای مخزنی این شهرستان هزینه شده است.

انتهای پیام/و30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول