اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان:

ورزشکاران سرمایه‌های کشور هستند

خبرگزاری فارس: مدیر کل ورزش و جوانان استان زنجان گفت: ورزشکاران هر کشوری سرمایه و یکی از پشتوانه‌های آن به شمار می‌روند.

ورزشکاران سرمایه‌های کشور هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، ایرج رحمانی در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی شطرنج دختران دانشگاه‌های پیام نور کشور در زنجان، با اشاره به میزبانی ارزنده دانشگاه پیام‌نور استان زنجان اظهار داشت: میزبانی این مسابقات سرآغازی برای میزبانی مسابقات دیگر به ویژه المپیاد ورزشی دانشجویان این دانشگاه بود.

وی با بیان اینکه در این مسابقات همه استان میزبان ورزشکاران بودند ادامه داد: اگر تعامل مسئولان برای اجرای برنامه‌ها بیشتر باشد، مطمئنا استان زنجان شایسته میزبانی‌های بزرگ‌تر است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان زنجان در خطاب به دانشجویان شطرنج‌باز تصریح کرد: در برگزاری مسابقات دریافت مدال در درجه دوم قرار داشته و مهم کسب تجارب از مسابقات مختلف است.

وی در ادامه با اشاره به برخی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اداره‌کل ورزش و جوانان استان زنجان افزود: در حال حاضر اداره‌کل ورزش و جوانان پیشرفت‌های بسیاری در زمینه انجام امور ورزشی انجام داده است.

رحمانی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک مسابقات بین‌المللی ووشو در زنجان برگزار می‌شود، اضافه کرد: این مسابقات یکی از معتبرترین مسابقات ورزشی است.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول