اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

غیاثی در گفت‌و‌گو با فارس:

ورزشکاران روستایی با 3 هزار تومان بیمه می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم گفت: هزینه بیمه ورزشکاران روستایی در سال 91 نیمی از مبلغ پرداختی بیمه ورزشکاران شهر قم است و آنها با 3 هزار تومان بیمه می‌شوند.

ورزشکاران روستایی با 3 هزار تومان بیمه می‌شوند

سیدمهدی غیاثی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: در واقع با نگاه بسیار عمیق و مثبت مسئولان به ورزش روستایی و عشایری، به منظور توسعه ورزش در بین این قشر جامعه، بیمه ورزشی ورزشکاران روستایی و عشایری به صورت نیم‌بها انجام می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر هزینه بیمه ورزشی برای ورزشکاران رشته‌های مختلف در شهر قم 60 هزار ریال است ولی ورزشکاران روستایی و عشایری نیمی از این بها یعنی 30 هزار ریال را به عنوان حق بیمه پرداخت خواهند کرد.

وی تصریح کرد: در واقع هدف این است که در حد توان خود یاری‌رسان نوجوانان و جوانان روستایی برای حضور در ورزش باشیم، زیرا با توجه به محدودیت‌هایی که برای خانواده‌های روستایی و عشایری وجود دارد احساس می‌شود شاید امکان پرداخت تمام هزینه بهای بیمه ورزشی میسر نباشد.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم افزود: ورزشکاران روستایی و عشایری برای برخورداری از خدمات بیمه ورزشی باید به ادارات تربیت بدنی شهرها و بخش‌های تابعه و یا هیئت‌های روستایی و عشایری این بخش‌ها مراجعه کنند تا نسبت به بیمه آنها اقدام شود.

وی ابراز داشت: امسال نیز به دنبال رشد و افزایش آمار بیمه‌شدگان ورزش روستایی و عشایری هستیم و با توجه به رویکرد بسیار خوبی که در بین ادارات دولتی مستقر در بخش‌ها و شهرهای تابعه وجود دارد امسال دستیابی به این مهم که گام بزرگی در پیشرفت ورزش روستایی و عشایری خواهد بود، دور از دسترس نیست زیرا یکی از ملاک‌های ارزیابی عملکرد هیئت‌های ورزشی و به دنبال آن ارزیابی ادارات کل ورزش و جوانان استان‌ها، آمار ورزشکاران بیمه شده است.

غیاثی خاطر نشان کرد: برای سال جدید برنامه‌های متنوعی را در ورزش روستایی و عشایری پیش‌بینی کرده‌ایم که همایش‌ها و جشنواره‌های ورزشی و نیز مسابقات قهرمانی و انتخابی به مناسبت‌های مختلف بخش عمده‌ای از این برنامه‌ها محسوب می‌شوند، ضمن اینکه پیش‌بینی ما حضور حداکثری ورزشکاران روستایی در این برنامه‌ها خواهد بود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان قم بیان کرد: ورزش روستایی و عشایری در استان قم در سال‌های اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته است، ضمن اینکه در حال حاضر در بسیاری از روستاها و بخش‌های تابعه قم سالن و زمین روباز ورزشی در حال ساخت است که با احداث آنها، امکانات مناسبی برای جوانان علاقمند به ورزش ایجاد خواهد شد، ضمن اینکه امروز در بخش‌ها و شهرهای تابعه قم توزیع عادلانه‌ای از نظر امکانات و سرانه فضاهای ورزشی انجام پذیرفته است.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول