اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت روستایی و عشایری کرمان:

مسیر پیشرفت ورزشکاران روستایی باید فراهم شود

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری کرمان گفت: مسیر پیشرفت برای ورزشکاران در روستاها با اتخاذ تدابیر فراهم می‌شود.

مسیر پیشرفت ورزشکاران روستایی باید فراهم شود

فرهاد نژاد‌فصیحی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان فعالیت‌های این هیئت در سال‌های گذشته را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: با توجه به ظرفیت ورزشی ارزشمندی که در بین روستاها و عشایر وجود دارد، نیاز به همتی بلندتر و تدابیری جدی‌تر است.

وی سال 91 را سال شکوفایی ورزش در روستاها و عشایر استان دانست و افزود: کرمان یک استان چهار فصل است که هم نقاط گرمسیری و هم سردسیری زیاد و جذابی دارد که با توجه و برنامه‌ریزی درست می‌توان آنها را از بالقوه به بالفعل تبدیل کرد.

نژاد‌فصیحی با بیان اینکه استعدادهای ناب ورزشی زیادی از روستاها به عرصه قهرمانی ورود کردند، بیان داشت: مسیر پیشرفت برای ورزشکاران در روستاها با اتخاذ تدابیر فراهم می‌شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان کرمان از تلاش‌ها و حمایت‌های اداره کل ورزش و جوانان استان و مدیران ورزش دوست استان در زمینه فرهنگ‌سازی ورزش در روستاها قدردانی کرد و گفت: یکی از برنامه‌ها در سال جدید توجه به مقوله بیمه ورزشی است زیرا کسانی هستند در روستاها که به دلیل عشق به ورزش و جدیت بیشتر در کار و استفاده از خدمات کامل‌تر در زمان آسیب‌دیدگی بیمه ورزشی را کامل می‌پردازند که این نشانه رشد فکری مناسب آنهاست.

وی ضمن اعلام آمادگی این هیئت با برنامه‌های اجرایی فدراسیون پزشکی ورزشی کشور افزود: هیئت روستایی عشایری استان کرمان در سال جاری در تعداد آمار ورزشکاران سازمان یافته رکورد جدیدی را ثبت می‌کند.

نژادفصیحی برگزاری کلاس‌ها و دوره‌های آموزشی فدراسیون در روستاها را پیشنهاد داد و خواستار علمی شدن ورزش بین روستاها و عشایر شد تا این راه برای کاهش آسیب‌های ورزشی روستاییان مؤثر واقع شود.

رئیس هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری استان کرمان تصریح کرد: دیگر آن زمان که به ورزش‌های روستایی به عنوان یک بازی و سرگرمی نگاه می‌شد گذشته و باید کمی حرفه‌ای‌تر در این مورد تفکر کنیم.

وی روستاها را یک منبع غنی استعدادهای ورزشی توصیف و از همه مسئولان درخواست همکاری بیشتر در این زمینه کرد.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول