اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد

کسب 410 مدال قهرمانی توسط ورزشکاران کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان از کسب 410 مدال قهرمانی در سال گذشته خبر داد.

کسب 410 مدال قهرمانی توسط ورزشکاران کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیئت کونگ‌فو کردستان که در شهرستان بانه برگزار شد، اظهار کرد: در سال گذشته  410 مدال رنگارنگ در مقطع‌های مختلف توسط ورزشکاران این استان کسب شده است که 61 مدال قهرمانی از این تعداد مدال متعلق به کونگ‌فوکاران استان است.

وی در ادامه افزود: سه مدال طلای جهانی نیز از مجموع 34 مدال بین‌المللی، آسیایی و جهانی استان کردستان در سال گذشته توسط ورزشکاران رشته کونگ‌فو کسب شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان با بیان اینکه کونگ‌فوکاران این استان همواره نه تنها در عرصه‌های کشوری بلکه در سطح جهانی موفق به کسب عناوین مختلف شده‌اند، گفت: باید امکاناتی بیش از گذشته برای ورزشکاران این رشته ورزشی فراهم شود تا زمینه موفقیت‌های آنان دوچندان شود.

* فعالیت 6 هزار و 685 ورزشکار در شهرستان بانه

فرماندار بانه نیز در ادامه این جلسه با اشاره به افزایش سرانه ورزشی در این شهرستان اظهار داشت: با اجرای مصوبات هیئت دولت سرانه ورزشی در شهرستان بانه افزایش قابل ملاحظه‌ای داشته است.

مسعود منصوری امکانات ورزشی موجود در این شهرستان را محدود خواند و بر فراهم کردن زمینه روی‌آوری جوانان به ورزش با تامین امکانات بیشتر تاکید کرد.

وی در ادامه از هیئت کونگ‌فو بانه به عنوان یک هیئت ورزشی موفق و مدال‌آور یاد کرد و گفت: کونگ‌فو‌کاران این شهرستان در صورت تأمین امکانات مورد نیاز توانایی تبدیل شدن به چهره‌های بین‌المللی و جهانی را دارند.

فرماندار بانه در پایان از فعالیت و سازماندهی 6 هزار و685 ورزشکار در این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در سال گذشته 250 نفر در رشته کونگ‌فو به صورت سازماندهی شده مشغول به فعالیت بودند.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول