اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تربیت‌بدنی آموزش و پرورش استان مرکزی خبر داد

اعزام ورزشکاران دانش‌آموز استان مرکزی به مسابقات قهرمانی

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تربیت ‌بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اعزام تیم ورزشی دختران و پسران استان به مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور خبر داد.

اعزام ورزشکاران دانش‌آموز استان مرکزی به مسابقات قهرمانی

علیرضا علیدادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: مسابقات قهرمانی دانش‌آموزان کشور تیرماه امسال در رشته‌های فوتسال، والیبال، هندبال، تنیس، بسکتبال، بدمینتون، تکواندو، ورزش باستانی و طناب‌زنی برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات انتخابی استان سال گذشته برگزار شد و نفرات برتر این رشته‌ها به مسابقات کشوری راه یافتند.

رئیس اداره تربیت ‌بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی از اعزام 355 دانش‌آموز ورزشکار به این دوره از رقابت‌ها خبر داد و خاطر نشان کرد: از این تعداد 235 دانش‌آموز پسر و 120 دانش‌آموز دختر هستند.

علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای طرح شنا گفت: با اجرای طرح آموزش شنا به دانش‌آموزان سوم ابتدایی، 75 درصد از دانش‌آموزان دختر و پسر معادل 12 هزار دانش‌آموز طی سال گذشته زیرپوشش این طرح قرار گرفتند.

وی خاطر نشان کرد: در طرح طناب‌زنی نیز 93 درصد از دانش‌آموزان پایه چهارم معادل 17 هزار نفر و در طرح ژیمناستیک 42 درصد از دانش‌آموزان استان معادل 2 هزار نفر زیرپوشش قرار گرفتند.

رئیس اداره تربیت ‌بدنی و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان مرکزی گفت: به منظور ارائه آموزش‌های تخصصی به دانش‌آموزان مدرسه حکمت به عنوان مدرسه ژیمناستیک و مدرسه شمسی‌پور به عنوان مدرسه تخصصی تنیس روی میز معرفی شدند، همچنین سالن ورزشی 13 آبان و شهید باهنر اراک به اسکور بورد دیجیتالی مجهز شدند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول